Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

tenor

Nei men fra spøk til revolver - https://www.targovax.com/en/our-pipeline/ spennende tid så får vi se :slight_smile:

1 Like

Spot on den der. ^^

Ahh, du vil forsøke å time bunnen allikevel😉 trodde du vill se noen HH og HL på daglig candles og så gå inn.

Prøver ikke å time bunnen men vet når ting er oversolgt :slight_smile:

Det er forsøk på trend change i 15 min chart. Har gått inn for å bygge en base her og kjøper resten ved brudd opp. Har SL selvfølgelig, så hvor lenge jeg blir med dere er uvisst.

Jeg vil aldri prøve å påstå dette er bunnen - som i “the bunn”, men tror jeg det er en kortsiktig og potensielt bunn i dette området? Ja. Alle tekniske indikatorer tilsier det, men det kan alltids snu. Volumet er veldig lavt så det skal ikke så mye til for å flytte kursen om en større aktør vil inn / ut.

2 Likes

Enig i det du skriver. Jeg er ikke en trader som kjøper og selger på daglig basiss. Så jeg legger de i skuffen i min 6 måneder som sist tenker jeg.

2 Likes

Glad jeg solgte på 18… :sweat_smile:

Glad jeg kjøpte på 32ish … og de har jeg ennå :rofl:

7 Likes

Da er du god som enda er positiv til selskapet
:clap::clap: de fleste pleier å hate selskap som pesten etter et slikt tap.

Det kan jo på sikt være jeg som var dum. :blush:

4.7 posten er nede på 4,45 nå ja:) da forsvinner den nok :smiley::ok_hand:t4:

Den som var 70k og nå 50k? Siste rest fra citibank?

1 Like

Nærmer oss slutten på dagen og de som vil ha kursen nedover er i gang for fullt igjen. Slik at den stenger ned idag.

Aborum, du må gjerne ta postene opp til 5,00 :sweat_smile:

Ser ut for at jeg skal få påfyll. Come on, you can Do IT :joy:

Veldig med salgsordrer som dukket opp nå. Oslo børs er perfekt for aktører som vil manipulere kursene. Man kan hausse og baisse i media så mye man ønsker og vi for ikke sett hvem som kjøper og selger.

Dersom vi kunne sett at det samme meglerhuset kjøper tilsvarende som det som selger mest og har ute de store salgspostene så hadde vel en del klart å legge sammen 2 og 2, men slik skal vist holdes skjult på kun denne børsen.

Som vanlig ble den senket noe prosenter til rett ved stengetid, flott børs vi har. Men krypto er jo livsfarlig!! Der har vist manipulasjon forekommet!!!

2 Likes

Det er jo nesten ingen som skriver om Targovax nå da. Det lille som har vært har hatt en positiv vinkling. Man skulle tro at det var viktig å holde seg jordnær på børsen, men konspirasjonsteorier ser ut til å kunne fungere det også. Om man melder inn forsøk på kursmanipulasjon blir det tatt tak i etterhvert. Det kan hende at investorene rett og slett vil ha lavere risiko i disse tider enn Biotech som ikke er i fase 3 enda.

Jaja. Nå tenkte jeg børsen generelt. Stig myrseth kan pumpe aksjene sine via finansavisen og fb grupper. Sissener ser vi jo stadig ute i media når ikke aksjene hans har gått slikt han har tenkt og trenger litt drahjelp. En analyttiker kan også legge ut kjøpsanbefaling på seadrill på 210 kroner og et par uker etter salgs på 25 kroner​:joy::joy: Men hvorfor skal omsetningen skjules? Ser ikke problemet med å vise navn på meglerhusene.

3 Likes

Helt enig Buffet. Mener det ble sagt ut i fra en kundeundersøkelse at omsetning på Oslo børs ville gå opp 10-15% hvis megler id ble gjort hemmelig. Den undersøkelsen var vel kjøpt og betalt kanskje. Aner ikke om omsetning i verdipapirer på Oslo børs faktisk økte etter dette ble innført.

1 Like

Var det ikke et EU krav eller no sånt ?

Edit: internationale dominerende meglerhus ønsket mere anonymitet :thinking:

Hvis det var et EU krav hvorfor er det ikke slik på svenske børser feks? Mener jeg så meglerid der fortsatt