Ikke EU men dominerende meglerhus
Dagens close NOK 4,30. La oss si vi blir liggende her til ultimo Q3 med en snitt kurs på 5,6 etter siste emi. Ny emi på 30% med 18,9 mill nye aksjer med 40% rabatt på snitt. 18,9 mill aksjer a 3,4 = MNOK 64 før tilrettelegging. Nok til drift i knappe 2 kvartaler.
Joda, går veien dette. Da er det kanskje like greit å slakte selskapet ? Eller hva slags ess har selskapet i ermet som kan bringe oss ut av dette uføret ? Glem kursmål og teoretiske verdsettinger. Det er dette det handler om - markedet er i ferd med å ta livet av TRVX dersom vedtaket om emi fra siste GF blir stående som det eneste verktøyet i kassa før vi nærmer oss Q4.
Ser litt mørkt ut, men håper på en deus ex machina.
Kanskje de største investorene kan tilby ett rentefritt lån?
3-4 Oncos avlesninger ordner dette,slapp av👍
En bekreftelse på parker samarbeid, børsmeldt vil snu trenden nå mener jeg…
De liker jo å gjenta ting, så hvorfor ikke gjenta denne…
Tror nok Helathcap, kanskje også Radforsk trår inn om nødvendig. Mange tror Radforsk utsalg skyldes ultimovacs IPO. Jeg spekulerer i (ekstra) utsalg for å potensielt måtte redde TRVX om spekulasjonen din stemmer…
Targovax har jo en ledelse og et styret med mye erfaring, samt dyktige personer hos healthcap og Radforsk. Men ikke minst bra produkter. Så fryktelig merkelig dersom de ikke klarer å få til noe…
Hva er det Radforsk selger seg ut av for å redde TRVX ? Skjønte ikke den.
Pci,pho,nano…
On the bright side. Cash som strekker ut Q3-2020 eller deromkring. Kanskje ut 2020 om selskapet kan kutte i cash burn.
Enig i at de kan bekrefte samarbeidet med parker på nytt … og litt mer utfyllende enn de har gjort !
Ellers ganske så mye svartmaling her …
Gleder meg til og se mandags lista jeg , tror ikke healthcap har solgt noe i targo. Finansiering av ultimovacs har de nok tenkt på litt tidligere enn siste uka!
8 dager med fall, rsi på 20 og mcap 270mil … tenker det snur til uka😀
God helg 
Enig, det må snu snart. Jeg er ferdig lastet. Nå må vi fokusere på det som kommer, gjort er gjort!
At Soug trer til side og at Wiklund tar over (midlertidig om ingenting annet…) vil også løfte kursen.
Redusert beholdning fra 1 april frem til 27 mai:
PHO 40K
NANO 50K
PCIB 40K
Ikke de helt store beløpene så langt i frigjort kapital.
Et innsidekjøp av den størrelsen av et styremedlem oppfatter jeg mer negativt enn positivt. Her bør innsidekjøperne trå til så det monner og ikke holde på med lommerusk.
Har dessverre mistet mer og mer tillit til ledelsen og den informasjonen som kommer fra selskapet.
Ledelsen har uttalt at Targovax var blant de heteste oppkjøpskandidatene, men nå virker det mer som de kjemper å henge med topp 4.
Det var ikke et vanlig insidekjøp. Det var rsu som ble løst inn. Dette er avtalt på forhånd at de skal løses inn på et gitt tidspunkt.
Ledelsen har sannsynligvis ikke lov til å gjøre et insidekjøp nå da de sannsynligvis har info/ sett bilder av melanoma studien. Men avtalt rsu er noen annet.
Kunne ikke vært mer enig. Har lite å si hva folk prøver å hausse denne opp på, sannheten virker blytung.
På toppen er børsklimaet dramatisk
Kommer til å poste TA på Targo i denne tråden fremover :
…så kan dere diskutere andre ting i fred her 
Ups*
Innen 2020 tipper jeg Oncos er kjøpt opp💰 kanskje ikke Soug behøver å hente penger i det hele tatt når nok data er på bordet til å slippe å selge på billigsalg. (Ref Viralytics)
Uansett tror jeg det er viktig å holde en god tone ovenfor selskapet man investerer i. Det var en grunn til at jeg startet å investerte på 8 kroner for noen år siden og etter dette har selskapet levert gode data hele veien. At aksjekursen blir herjet med skyldes nok at investeringsviljen i biotek er lav og da hjelper det ikke med ustabile aksjonærer og brønnpissere som sverter selskapene og dets ledelse over en lav sko på hegnar og her inne.
Ja, hvis indikasjonene er gode i alle studiene, så tror jeg også det, men til hvilken sum?
6-7 mrd nok virker fornuftig basert på uttalelser og andre deals, men de må få opp verdien til selskapet. Å be om 26 x dagens verdi er ikke akuratt en fordel under forhandlinger… heldigvis har man deals å refere til. 
Neste 12 mnd blir skikkelig make it or break it for Targovax. Kursen idag reflekterer break it, men blir virkelig en saftig oppside om de får dette til…