Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Dette var en opsjon som Boehringer Ingelheim som kjent slo til på, sannsynligvis etter å ha sett preklinisk data.

Vil tro oncos med nok gode data i sååå mange ulike krefttyper vil være verdt mer enn alle virus solgt frem til idag. Det vil si over 1 milliard $… Peritoneal vil nok være tungen på vektskålen og melanoma cohort 2 punktum finale før det smeller. :wink:

3 Likes

Vi kan i hvertfall ikke gi opp nå på målstreken selv om kursen er trist for tiden. Caset er for bra til denne prisingen!

2 Likes

Denne nedgangsperioden har jeg benyttet til å snitte ned mye og øke betraktelig. Misunner de som har hatt nerver av stål til å vente ut denne fallende trenden. Nå snur det👌

1 Like

Oncos og TG, ja vi bør får endel mer enn 1mrd. dållars :smiley:

Om det snur nå, usikker, en abscopal effect var jo bare nok til å bremse fallet.
Tror vi trenger veldig gode data for at det skal snu skikkelig i det klimaet vi har her i dag.

1 Like

Hadde vel vært naturlig at finanssjefen hadde kjøpt noen aksjer selv om han virkelig har troen på selskapet. Egentlig ikke mye tillitsvekkende når han ikke har aksjer i eget selskap

Kanskje han har dyr kjerring😂

2 Likes

Reagerte på det samme…

Vi trenger bare en børsmelding om at parker samarbeidet faktisk vil skje… kan ikke fatte at dette ikke skal skje, når de kun skal levere TG01… Om det ikke skjer, så gjør de alt riktig…

CFO er jo en ung kar, sansynligvis med vesentlig mye mindre lønn/bonus enn CEO. Lederen må lede, så forventer heller mer innsidekjøp av CEO, spesielt med tanke på at at ikke fikk delta med full pot sist EMI…

2 Likes

Helt enig! Vi vet ikke hva slags privatøkonomi han har. Han er jo utdannet lege også. Så har nok sikkert mye i studiegjeld og har kanskje ikke røkket å bygget seg opp alverdens med ledigkapital når man trekker fra bolig,bil,familie osv.

Vi kan jo spytte inn mye men også selgs om vi skulle trenger penger. Et insidesalg hadde jo ikke sett pent ut fra hans side om han skulle trenge penger. Så det blir låst kapital fra han. Og skal et insidekjøp gi et solid kursløft så nytter det ikke å gå inn med 50 000,- nok. Må inn med litt summer om det skal hjelpe.

Ikke alltid det hjelper heller. B2holding er jo ekstremt positiv på kjøp fra primærinsidere. Kursen er også der nærmest i fritt fall, så der hadde det ingen nytte.

2 Likes

Helt bunnskrapet er nok ikke lommeboka hans. I følge 1881.no kjøpte han et hus til 15.2 millioner i 2016, og som CFO får vi håpe han har økonomisk sans nok til å ikke handle over evne.

1 Like

Dyrt hus er som regel grunnen til at folk er blakke💸 Har man det, dyre biler og unger så er man garantert blakk😂

Ja, derfor jeg nevnte håpet om at han som CFO er bedre på økonomisk planlegging enn folk flest :sweat_smile:

Stemmer. Jeg er ganske sikker på han hadde kjøpt på disse nivåene dersom han ikke hadde sittet på insideinfo om f.eks melanom studien.

Vi skal være godt fornøyd med den store aksjebeholdningen til Soug og andre i selskapet og ikke minst styrets tro på selskapet. De velger å ta ut lønn i aksjer over børskurs!
Kan være mange grunner til at ikke alle kjøper. Folk forventer rimelig store handler også av disse gutta om det skal bli oppfattet som positivt.

Tror det som skal til for å få Targo mer oppmerksomhet på Oslo Børs rett og slett er trendskifte. Tror “fang aldri en fallende kniv” står sterkt hos mange. Tror oppsiden er stor når trenden snur her.

Voldsomt volum i dag! Ingen som lenger vil selge? Deilig!

Sjekket.

Lo irl foran pcen. :smiley:

Ser ut som selgerne har forlatt oss. Ikke rare summene man skal inn med nå før man drar med seg kursen oppover.

Har akkumulert litt til i dag :slight_smile: +10% aksjer ca så nå er jeg 110% inne i Targovax :stuck_out_tongue:

6,45 i snitt nå

1 Like

Mitt er nå nede på 11​:cold_face: blir nok bra dette om noen mnd​:rocket::champagne: