Neida, det var ikke jeg som startet noe “negativt” jeg har bare svart samme som jeg tidligere har svart, jeg har ikke tatt utgangspunkt i hva som skjedde med kursen på fredag. Jeg har vært og er looong i selskapet.
Det har vært bra fyr i tråden her di siste to mnd da. Mye det samme, men det kommer noen knusendes gode argumenter i mellom slagene rundt parkers betydning ^^,
AstraZeneca is putting up the money to bolster its long-running, and to date largely unsuccessful, efforts to regain lost ground in the immuno-oncology space by developing combination therapies.
Hvorfor følte du det forresten?
Men klart, det var jo ikke rare beløpet
Ja det blir sikkert like vellykket som kras oppkjøpet de gjorde i 2012. Rart de ikke legger in bud på hele Targovax når de har det som de er ute etter.
Artig å se hva de skriver når deres kras-produkt ikke ble slikt de trodde: “We had better programmes to invest in, and we’re still very much committed to KRAS as a target; we’re going at it through other approaches,”
It just makes sense… trvx har ikke råd og AZ har ikke virus… RAS får AZ heller ikke til… 10$ til transgene er jo også en joke…
Som hånd i hanske… kanskje H2 2019?.
Ja, Mirati blir vel kanskje i dyreste laget for AZ og da seiler trvx opp som en god kandidat.
Skal vi si 3,25 mrd $
Tipper 5mrd
Ja, jeg hadde ikke blånekta for 680,- pr. aksje
Peanuts for å sette stiften midt på ras mutasjoner. Er det ikkje? Dere må gjerne ta meg ned igjen til jorden, men eg hadde ventet på et godt tidspunkt å bruke det memeet der^^,
Burde kanskje holdt det for meg sjøl då eg sitter å venter på kjøpsmulighet
Var ett vakkert meme da!
Nei, det verste er at det ikke nødvendigvis er så urealistisk, det dumme er at trvx bor på OBX…
Langt unna…
Vell, Targovax har jo hatt et års tid til fokusere på å få noe kommersielt ut av TG, så er jo lov å håpe at de har noen pågående dialoger som er kommet lengre enn i startgropen. Jeg mener å huske de har nevnt flere aktuelle interessenter til å ta tg videre i ny studie tidligere. Parker samarbeidet ser jeg på som en glimrende brekkstang der man har noe håndfast og meget spennende på gang. TG dataene kommer dessverre fra en pasientgruppe der man ikke kan måle tumorrespons. Derav litt usikker på hvor stor verdi man kan tillegge dette. Synd de ikke kom med noen musedata og TG02 data(POC), det tror jeg absolutt hadde hjulpet i eventuelle diskusjoner. De har tidligere nevnt at musedata har blitt etterspurt, slik de kan vise til med ONCOS.
Nei vi er nok avhengig av gode data i de pågående ONCOS studiene for å få noe fart. Sittet låst med deler av kapitalen min en lang stund her, men skal klare å vente 6+mnd til, da tror jeg vi har fått gode svar.
Dette kan bli spennende! Gleder meg til å se prekliniske herifra utpå høsten. Wiklund mener jeg indikerte at de ikke ville ha ressurser til å følge opp alle disse tre selv, noe som er naturlig, da de har begrenset kapital.
Ny uke og vi kan vel forvente en melding før vi skriver Lørdag 13/7 hadde vært morro med noe drypp fra Cohort 2
tekninsk ble det utløst nytt kjøpssignal på fredag , da vi er i bunn av trendkanal
Short term er nå bullish, og deeet er en stund siden vi har sett
Targovax announces encouraging results from part 1 of the ONCOS-102 and Keytruda combination trial in anti-PD1 refractory melanoma
Du verden! Ekstremt mye bedre enn det jeg forventet Kun 3 injeksjoner! Og i disse pasientene
Oslo, Norway, 8 July, 2019 - Targovax ASA (OSE: TRVX), a clinical stage biotechnology company developing oncolytic viruses to target hard-to-treat solid tumors, today announces that clinical responses were observed in 3 out of 9 patients in part 1 of the ONCOS-102 and Keytruda combination trial in anti-PD1 checkpoint inhibitor (CPI) refractory advanced melanoma, corresponding to an overall response rate (ORR) of 33%.
Hva forventet du da?