Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Var ikke det akkurat som forventet?:slight_smile:

1 Like

Dette er mer enn jeg hadde forventet!

3 Likes

Du visste jo allerede om en CR, var det to PR som overrasket deg?

Wow!

Igjen 100% immun respons (!). 2 PR 1 CR og 2 som må eksluderes grunnet lav dose (1-2 x oncos)… så bra respons på feil dosering er fantastisk. POC bevist, dette fungerer!!

Bare tenk på det… ONCOS øker effekten av keytruda med 33% på lav/feil dosering.

42 % om man tar bort de 2 jeg nevnte over… Bare tenk på hva vi kan forvente oss av cohort 2 på riktig dosering…

BP burde våkne nå… $$$

8 Likes

= abscopal effect…

9 Likes

Indeed!!! :heart_eyes::smiling_face_with_three_hearts:

4 Likes

Merck må jo være dumme om de ikke legger inn ett bud nå :smiley:

Merck må jo være dumme om de ikke kjøper Targo nå, som de er “billige”.

Googler Keytruda, så kommer denne på 8’ende plass :smiley:

Edit: linkene forsvant visst :sweat_smile:

Vil vi ha et bud nå? Er vel knapt over ATL - la kursen gi gass oppover et halvt års tid før vi begynner å snakke om bud :smiley:

1 Like

Jeg tolker progressed som døde (ref einarason podcast)

2 PR kom nok fra siste 3 pasientene. Tenker PI injeserte hver eneste dråpe etter de så en CR i starten. :wink:

Dette er faktisk helt superbra tall! Checkmate hadde 22% på over 50 pasienter, men usikker på om alle var non responders…

Nå burde rekruteringen for cohort 2 bli lettere også…

2 Likes

PR i recist 1.1 and recist mener jeg ligger på minimum 30% reduksjon av tumor området. Noen som kan bekrefte det?
Uansett, dette syntes jeg er bra. Husk at målgruppen er «refractory» pasienter, NON responders.

2 Likes

Merck kjøpte jo Viralytics i fjor, eller?

Varier vel fra indikasjon til indikasjon, ligger vel ofte mellom 30-50% reduskjon.

1 Like

Ja, vi vil ha ett bud, men vi sier selvfølgelig nei :smiley:

Oncos (trvx) > cavatak (viralytics)… :wink:

1 Like

Budkrig mellom Merck og Amgen hadde jo vært kjempegøy :smiley:

Edit;

Ja og AZ seff :smiley:

1 Like

Tror det er ett pluss og ikke ett minus.
Her er det om å gjøre å sikre seg så mange virus som mulig.

Cavatak hadde jo rimelig bra data også.

Ikke i non responders.

3 Likes

Å?

Updated preliminary data presented at SITC in November for melanoma patients treated with Cavatak oncolytic virus in combination with Yervoy in the MITCI study included response rates of 29% in patients who had failed prior single-agent PD1 therapy

potential pivotal study of Cavatak plus Yervoy in melanoma patients who had failed prior single-agent, anti-PD1 ICI therapy

https://www.edisongroup.com/publication/looking-towards-pivotal-cavatak-combo-studies/20031/

2 Likes

Og Roche… :wink:

2 Likes