Det forsøket var jo du med på å torpedere!
Ikke være så negativ nå Ramsess. Kan være at ikke parker samarbeidet er klart pga klausuler om mulige forhandlinger om TG plattformen eller bare samtaler på utviklingsløpet videre. Uansett er kontrakten skrevet, Targo skal levere TG01 til parker som skal kjøre løpet kostnadsfritt for Targovax. FANTASTISK spør du meg! All logikk tilsa at ikke pengene var tilstede for å kjøre løpet ut selv.
Var ikke det som var meningen da, men du skjønner vel også hvorfor
Er ikke negativ for å være negativ, tvert imot, går dette selskapet i dass taper jeg en hel haug med penger
Men det er viktig at selskapet lærer seg å kommunisere ref foreksempel Einarsson.
Ny vaksine på vei…
Spennende. De er på musestadie da, så et godt stykke bak
Ja, og dette er en CAR-T terapi (immune boosters) så ikke en direkte konkurrent til Targo.
Men en spennende utvikling likevel
Hentet fra? Publiseringstidspunkt?
Ca 1 år siden.
Noen som vil maile dem i lys av siste resultater for å høre om når de evt tror de kommer med News? Har jo sett andre deler info noe mer enn Targo (ref roche)
RAS er hot… Får se hva TRVX får til med TG…Mirati er igang:
https://www.biospace.com/article/mirati-pairs-its-lead-clinical-candidate-with-a-novartis-drug-to-target-kras-g12c-mutations/
Kult! Bra funn.
Targovax announces start of the expansion part in the phase I/II trial with ONCOS-102 in combination with durvalumab in patients with advanced peritoneal malignancies
Nå er vi i flytsonen! Veien er rydda og sikten er klarere enn på lenge - det er så deilig!
Hvem sa sommerbørs er kjedelig
Er vel her det er opptil 78 pasienter !
Har ferie nå og er bare på mobilen
Eneste meldinga jeg finner på dette er fra 12/9-2017 . ( tror der står mer i presentasjonene/posterne til Targo )
Edit: vi har venta på en melding som kan bryte emikurs 7kr … får håpe vi gjør d nå !
Det bekrefter opptrenden og veien er da satt mot 9kr
Veldig bra!
Det eneste jeg er usikker på er følgende
Er dette safety spesifikt på kohort 2?
- Safety på kohort 1 ble meldt for 1 år siden direkte fra av kilden :
«The Phase I/II trial, which has completed enrollment and the safety evaluation for the first patient cohort»
https://www.cancerresearch.org/news/2018/ludwig-cri-trial-virotherapy-immunotherapy - Jaderberg snakket om predefinerte mål som vil gi svar på om de skal fortsette eller ei(expansion fase). Tenkte i første omgang at det kunne bety dette, men det foreligger per nå ingen offentlig effektdata.
Siste 2 ukers endringer publisert 8.juli og 15.juli:
All safety
reviews during the dose escalation phase have been completed with no Dose
Limiting Toxicities (DLT) reported and the five US hospital sites are now open
for further recruitment.
Og Ludwig og CRI sponser. Berre lekkert