Den er grei Xon. Vi er i bunn og grunn enige i det meste, men har forskjellige strategier etc.
Alt jeg ville si er: Tap bør ikke være OK.
Jeg tviler på at noen er unige i det.
Den er grei Xon. Vi er i bunn og grunn enige i det meste, men har forskjellige strategier etc.
Alt jeg ville si er: Tap bør ikke være OK.
Jeg tviler på at noen er unige i det.
Det blir jo noe annet ja! Ingen liker tap! men det er en del av gamet. Så lenge man tjener mer på vinnerne enn man taper på taperne så blir det overskudd år etter år. Men det å komme inn her å anbefale folk å selge fordi man har stort tap reagerte jeg på , eller jo større tap jo lurere er det å selge som du skrev. Det er ikke noe fasit-svar!
Man taper kun penger om man velger å realisere tapet.
Jeg liker ikke å gi anbefalinger, men mitt forhold/syn på TRVX er enten eller. Enten flopper de helt (noe jg ikke tror, pga oncos), eller så skjer det noe stort (noe jeg tror, grunnet virus markedet).
Nja, jeg mener også at man har tapt penger når kursen faller uavhengig av om det er realisert eller ikke.
Men å alltid tro at det er lurt å selge dersom man har tapt mye og plassere de en annen plass og håpe at alt ordner seg igjen er ikke bestandig så lurt.
De øvrige fire Nordic Stars 2013 er Nanologica AB, Sverige, PCI Biotech Holding ASA, Norge, Oncos Therapeutics Ltd, Finland og Mentis Cura, Island…
https://medwatch.dk/secure/Medicinal___Biotek/article6099667.ece
Fra 2013.
Oncos får pris.
Tror sannelig Snøffelen hadde rett igjen jeg.
Satsing på Oncos burde vært 1.prioritet fra dag 1.
Lykke til med oncos-satsingen.
Det kan bli spennende resultater.
Det som drar ned er emisjonsfaren.
Men dersom strålende resultater så er …
Alle tjener på andres suksess og alternativet er nedbrytende for alle biotekselskaper så lykke til.
Snikreklame fra 2013 … mye har skjedd siden den gang
Slik er biotek. Blir morsomt å se de neste månedene hvor man for størst avkastning. Er det Targovax med emisjonsfare eller Pcib uten emisjonsfare
Vi vant den den i 2017 også.
Trvx i pluss idag. Pcib uten emisjonsfare ned 7% idag.
Hysj. Ikke si noe, så kanskje det ikke blir panikk her også
Rentene har blitt billigere, så det er panikk i hele verden nå. Folk venter på en ny Lehman Brothers kollaps. Er vel som vanlig glemt igjen innen kort tid. Finansmarkedene er senile til tider. Kollapser det for mye over dammen i kveld så må vel Trump logge seg inn igjen på Twitter tenker jeg.
Jaja, laveste selger ligger over gårsdagens sluttkurs. Så ikke umulig at vi havner i pluss idag, selv om det på langsikt har lite å si om vi ender denne dag i minus eller pluss.
Et + i dag kan få interessen opp for Targo ved at de skiller seg ut positivt på en hovedsakelig rød børs.
Enig i det. Man også mandag 5.august. Da det var blodbad på børsene, men så kavet trvx seg i pluss. Så det ser ut som at de skvetne har fått realisert tapene og kommet seg ut nå
Det er så og si ikke omsetning i aksjen.
Ja, tiden får vise. Viktige måneder fram til nyttår for Targo nå. Jeg tok gevinst på 7,20 ca og avventer i Funcom inntil videre, men følger godt med.
Jøss.
Ikke mange muligheter til salg på 7.20 med gevinst, og det var ikke mye solgt på 7.20 nå sist.
Veldig viktige måneder for Targo nå! Det som uroer meg er at de etterhvert trenger kapital, i det som ihvertfall nå og kanskje en stund fremover blir i et urolig marked. Jeg håper de har noen ess i ermet, slik at vi slipper en potensiell stor utvanning ved emisjon. En eller annen form for kommersiell avtale som gir oss penger i kassa, enten på ONCOS eller TG er kjært velkommen.
Ikke sikkert den emisjonen på 70 millioner var så dum alikevel. Kjedelig om kassa hadde begynt å nærme seg tom i disse dager.