Ja vi kan jo si oss fornøyde med det nå, sett i ettertid. Skape oss litt mer tid og forhandlingsrom til å avveie alternativene.
Det er vanskelig å si hvor kursen ville vært i dag, om den hadde fortsatt i positiv retning som den gjorde fram til emisjonen.
Det er det ingen som vett. Se på aksjekursen i pcib, nano, bergenbio osv… Tenk om de var nødt til å kjøre en emi imorgen for videre drift. Hvordan tror du det hadde gått?
Sant, vi var i et veldig godt driv og med oncos data som kom - hvem vet hvor vi hadde vært. Menmen, emisjonen hadde nok satt en “demper” etterhvert. Blir jo bare spekulasjoner selvsagt…
Jeg angrer ihvertfall som fy for at jeg ikke solgte på ca 11kr. Da var tapet ganske så minimalt i forhold til nå…
Det er helt umulig å vite hvordan kursen hadde vært nå. Se på andre biotek-selskaper. Ta en annen sektor som rigg som ligger nede med brukket rygg eller f.eks. B2H som har en p/e på 5, tjener mye penger. Veldig mange insidekjøp. Ikke så lenge siden det var emisjon på 20 kroner. Sikkert fornøyd de som deltok der når kursen er 8 nå.
Så det er mye rart som skjer for tiden. Noen trader jo som om de skulle hate pengene sine
Jepp - det som holder “motet” oppe gjennom alt dette er at det kan snu fort i denne sektoren. Men i mine øyne blir dette et særdeles viktig halvår for ledelsen.
Helt enig! Det har vært en dyr dag for meg også men man blir vandt til slike dager, jeg er ikke redd for noe resesjon. Den kommer aldri så godt varslet.
Alle er redd for krakk nå og har godt over til renter og da senket disse. Mange vil nå prøve å tjene på nedturen og tar short-posisjoner. Så markedet kan heve seg fort dersom de finner ut at det ikke var så lurt å ta short posiajoner alikevel.
I Danmark så jeg at en for første gang fikk betalt for å låne penger. Det er ekstremt lave renter i Europa nå. Skal liksom investorer ta pengene ut av børsene og sette de i banken hvor man i enkelte land snart må betale for å ha de stående på innskuddskonto?
Da var vi på 4,xx tallet igjen. Får håpe de har noen gode nyheter ganske snart. Er vel ikke så mye håp før rapporten kanskje?
Ja det er trist at folk blir grepet av panikk i et selskap med gode resultater. Jeg blir med ned til 0,- kroner om det så blir tilfellet. Selger ikke en aksje!
Noen som hørt noe fra aborum i det siste ?
Beklager husket ikke om det var 7,15 eller 7,25. Det var 7,15 i snitt salg på ca 70% av aksjene og 6,94 med ca 30% av aksjene. Alt ble solgt 10.07, så har jeg tradet litt etter det, men ikke mye.
@aborum utrykte vel i flere omganger misnøye over seriøsiteten ved forumet her og på HO, og har trukket seg tilbake. Er tilbøyelig til å være enig med ham. Det har vært mye «Off topic» og mange gjentagende diskusjoner siden emisjonen.
Ok, det var det jeg kanskje trodde. Ikke så rart det er mye frustrasjon. Ned fra 36 til 4 er ganske brutalt. Vi får håpe det snur med gode Oncos data!
Må si meg enig i at det fort flyter ut i repetisjon og mye tomsnakk i venteperiodene mellom oppdateringer, særlig når makroøkonomiske forhold bidrar til å herje med kursene. Dette gjelder ikke bare for Targo, men for alle biotek-selskapene.
Forøvrig er jeg fortsatt inne i en akkumuleringsperiode for Trvx, men slik ståa har vært siste uker så har jeg satt det på vent for å se hvor det flater ut. Akkurat nå ser det ut at alle selskapene kan falle ytterligere. OG det er forsåvidt gull når man ønsker kjøpe mer.
Økte en del jeg da
Galskap at slik selskap koster under 100 dagsrater av boreship.
Oppmuntrende resultater fra Targovax 11. AUGUST 2019
Resultatene var mye bedre enn ventet
"Vi er veldig glade for å bekrefte hypotesen vår om at ONCOS-102 har potensial til å immunaktivere pasienter med sjekkpunkthemmere for å svare på PD-1-blokkering med Keytruda. Det er lovende å se dette nivået av kliniske responser etter bare tre ONCOS-102-injeksjoner, inkludert en fullstendig respons, noe som er sjelden i denne sterkt forbehandlede pasientpopulasjonen. Basert på erfaringene våre så langt, spekulerer vi i at pasienter vil ha fordel av å motta flere ONCOS-102-injeksjoner over lengre tid, og vi vil med interesse følge effekten av det intensiverte doseringsregimet i den andre pasientkohorten av studien, ”sa Magnus Jäderberg, CMO for Targovax.
Hjelper jo lite hva de sier når interessen er lik null og nåværende aksjonærer underbyr hverandre for å komme seg ut…
Combination therapies for gynecologic malignancies in recent clinical trials!
Durvalumab + ONCOS-102 (T-cell adenovirus) AST incl. PRR ovarian N = 78 Phase II/III Safety Jul 2020
Dr. Alexander Shoushtari, hovedetterforsker av studien og Sloan-Kettering Cancer Memorial Center i New York, sa: " Den kliniske lindringen som ble observert i denne gruppen pasienter med avansert melanom som er vanskelig å behandle, er veldig oppmuntrende. Tidligere i år bestemte vi oss for å utvide. Omfanget av forsøket var å teste en forsterket ONCOS-102-protokoll for å se om den ville gi en stadig dypere klinisk respons. "