Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Takk for at du tar en for laget Fake… :smiling_face_with_three_hearts::sweat_smile:

1 Like
1 Like

Må eventuelle nye data avslørt på SITC børsmeldes først, eller kan en få seg en overraskelse i presentasjonen?

Børsmeldes samtidig i så fall.

Skal børsmeldes når de kendes. Kan ikke vente til en speciel begivenhed.

Er det ikke her en partner som sitter på data og som også skal presentere? De slipper vel info etter eget forgodtbefinnende.

Jo, det kan de. Det er helt vanlig i biotek å holde igjen data for så å offentliggjøre dem på en medisinsk konferanse.

Jeg har et håp om at det kommer nye data på SITC, da der valgt ut til å holde en muntlig presentasjon, som er mye gjevere enn en vanlig poster session… De gamle dataene har jo ingen nyhetsverdi lengre.

det passer altså ikke, såfremt det er kurspåvirkende. Det svarer til, at Christiano Ronaldo beslutter sig for, at han gerne vil spille for Rosenborg, som venter med “breaking news” til næste hjemmekamp, for at begejstre sine fans. Det går altså ikke…

morsom du @jakob1,og hær er du helt på jordet.
@InVivo har helt rett

2 Likes

Ang. spørsmålet om å børsnoteres i USA. Er det mulig å notere seg i Kina/Japan i stedet? Etter all norgesreklamen som er der har de nok et godt syn på Norge og tillit til norske bedrifter. Har dog 0 oversikt over hvordan Biotech gjør det der.

Hvem tenker du på? Dette var nytt for meg

Mente jeg leste det på denne tråden tidligere. Mulig jeg tar feil.

Du tenker nok på Alexander Shoushtari som er Principal Investigator fra Memorial Sloan Kettering Cancer Center. Han skal presentere og ja, han sitter nok garantert på nye data, men melanoma studiet kjøres ikke i samarbeid med andre aktører (hvertfall ikke finansielt) så trvx kan bestemme hva nå enn de vil vedr. Data utslipp.

2 Likes

Takk for oppklaring. Da tok jeg litt feil :sweat_smile:

1 Like

Tipper de klør i fingrene etter å slippe data fra cohort 2 hvis de har sett god effekt her. Mener Magnus Jadberg var ganske klar på at han hadde store forhåpninger til økt dosering av Oncos,

Finner ikke noe der det står at Oral må være nye data, men uansett veldig kult at vi har blitt valgt ut til Oral presentation, og det sier vell litt om de dataene vi har fått så langt også etter min mening.

«Abstracts can be considered for “Oral or Poster” OR “Poster ONLY.” Those who select “Poster ONLY” will not be considered for oral presentation within SITC’s Annual Meeting. Selecting “Oral or Poster” will allow you to be considered for oral presentation within the Annual Meeting and/or poster presentation»
https://www.sitcancer.org/2019/abstracts/policies-guidelines

Men generelt sett så er det jo slik at man ikke får presentere allerede offentliggjorte data på slike konferanser. Sånn har ihvertfall jeg forstått det.

Og Targovax presenterte vel data fra først cohort i to omganger om jeg ikke husker helt feil.

Ja det stemmer at de gjorde det. Som du skrev over, har de fått 1 eller 2 CR blant de første pasientene er de nok muligens ønskelig å presentere de på SITC nå ja. De hadde halvparten(6pts) rekruttert ved sist Q.

Tror de er happy med PR også, men får de flere CR så er det veldig lovende.

Det nye doseregimet tilsvarer jo en økning på 300% med Oncos. Og når vi vet at Oncos er forutsetningen for at Keytruda skal fungere på denne pasientgruppen, så er det jo unektelig spennende å se hva de klarer utrette med nytt regime.

Sa de det?

The overall response rate (ORR) was 42% in the pembrolizumab arm with complete response (CR) in 14% compared with 17% and 3%, respectively, with ipilimumab. The ORR was 47% with 17% achieving CR for treatment-naïve patients assigned to pembrolizumab versus 17% and 3%, respectively, with ipilimumab.

1 Like