Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Det virker ikke som om det akkurat er rett rundt svingen dette:

Hva er forresten “homologous cancers”?

Tipper de uansett går 20-30% opp tidlig i januar, slik som ifjor…

Ref insidekjøp og tolkning av hva det kan «bety»; ingen kursdrivende nyheter med det aller første.

Hvis man har andre briller på; hva kan det signalisere i forhold til emi? Er det naturlig å tro at det ligger en emi i løypa med 40 % discount når insider handler nå?

Det kommer vel litt an på hvilken informasjon hun har / ikke har som VP for Regulatory Affairs.

1 Like

Lurer på hvor lenge denne «får lov» til å ligge på 5 kroner. Virker som det er mye spennende på gang

Tolker det dit hen at innsidekjøp styrker troen på caset :+1:t2:

1 Like

Tvilsomt;)

Flyter nok litt Photocure, Pcib og Nano gevinster over her etterhvert, så kanskje det vil presse prisen.

Targovax tilbyr jo en ganske fin risk/reward i disse dager, bedre enn i noe annet norsk biotek i det korte bildet.

Nedsiden, 30-60%, oppsiden 200-500%? Bør trigge en del interesse

1 Like

sist eg prøvde en trade her fikk eg emisjonen rett i trynet,

så får en starter å kikke nå, siden det er en stund til ? Hvor lenge er dei finansert nå ??

200 - ꝏ % :grin:

2 Likes

Anbefaler at læse op på mange de indlæg der er i denne tråd; al information du søger er formentligt her. Er der fortsat spørgsmål til økonomien efter dette, så siger du bare til :slight_smile:

Det korte svar er, at ingen véd med sikkerhed, hvornår næste emission lander - men, selskabet guider selv efter rapportering af klinisk udlæsning fra mesothelioma januar, 2020.

2 Likes

takker aborum,
Eg har en post liggende, men den er såklart alt for liten om det snur oppover. Skal se om eg får lest over og fristillt noen kroner til.

Det meste hviler vel nå på resultatene i januar. Gode resultater = Høyt potensial, For dårlige resultater = De gir opp? Eller?

Dette vil gjelde meg. :slight_smile: foreløpig fin gevinst i PHO&PCI som skal inn i TRVX før mesothelioma data… :wink:

1 Like

Jeg ville bli veldig overrasket om de resultatene var dårlige, 25% ORR eller bedre regner jeg med.

1 Like

Høyeste volumet på flere uker i dag, og med det beveger kursen seg nordover :+1:t3: Spennende tider!

ja, haha Martin, da har eg allerede nok.

Og det blir ikke fristillet noen nano/pcib nei.

Hva skjer hvis pasienter dør av andre ting enn sykdommen i en slik studie, tas det med?

Ja, det har jo skjedd, og da taes de ut av studien, men de opplyser ofte om hvordan pasienten gjorde det fram til han/hun døde.

Hvis det er en dødsårsak som er helt urelatert til sykdommen tas pasienten helt ut av forsøket. Det er i hvert fall min forståelse, men det er jo innimellom klare tvilstilfeller og de håndteres av en data monitoring komite.