Jeg har nå lest diskusjonen som fulgte av @aborum sin handel som referert av @Chrysler300C, og jeg må si jeg er skuffet. Jeg har mer eller mindre kutta ut HO pga den usaklige hetsingen som oppsto mellom parter som i utgangspunktet var der for å diskutere tørre kjedelige ting som aksjer.
TRVX er i en ventefase inntil vi får ytterligere data. Samtlige av oss som fremdeles har trua har vel benyttet siste tidens kurs til å snitte ned, og de bevegelsene man får mens kursen hovedsakelig går sidelengs kan man jo fint trade på. Og hva er galt med det? Sånn er gamet. Er det noen som er her av andre grunner enn å tjene penger? Det finnes ingen “uskrevne regler” for “gentlemen tradere” eller TI-medlemmer, for den saks skyld. Det er ingenting “spesielt” med å trade på bevegelser i markedet.
At en (tilsynelatende) topp 20-aksjonær triller noen tiører eller flytter på noen aksjer endrer ikke på hans topp 20-status. 24 000 aksjer påvirker ikke kursen heller, selv om det er mer enn jeg noen gang har eid.
Nå håper jeg dette innlegget kan få sette punktum for denne usaklige sutringen. Takk for meg!