Kommer til å bli 99% av portisen når MOON skjer ;D En eller annen gang da
Du er bjellesau, nei bjellegris
Når grisen kjøper så grynter markedet
Det var vel 8. juli 2016 de ble børsintrodusert? (måtte korrigere meg selv, da det første hørtes alt for sent ut. Og da var prisen langt nede på 7-tallet
om mulig enda bedre
Fra årsregnskapet 2017:
Listing on Oslo Stock Exchange
During the first quarter of 2017 our shares were accepted onto the main list at Oslo Stock Exchange (OSE) having previously been listed on Oslo Axess. This is an exciting development for the future of Targovax giving us access to a larger investor base. In addition, Targovax was included in the OSE benchmark index (OSEBX) from December 1st, 2017 which further enhances our visibility.
Så hvis du ser den helt store forskjellen mellom Oslo Børs og Oslo Axess, så gjerne for meg
Fordelen med inngang nå er at den ikke er overkjøpt, hypet eller dyr
Og der var dagens oppgang barbert vekk. Om ingen selger, så presses prisen opp. Enkel logikk - må si meg enig med dem som har ytret skepsis til trading. Vi har alle alt å vinne på størst mulig prisoppgang, men samtidig mistenker jeg at mange blir for grådig/ønsker seg ut i null asap og med det så er vi stuck i gjørma… nå er det en stund til sluttauksjonen, men det ser ut til at vi går inn i helgen med en nedgang…
Mange fristes sikkert til å bytte til feks Pcib … og det må man jo akseptere.
Det gjelder å være tålmodig, sikkert vår tur snart
Den siger da 5,19 her eller 1,96% i plus … godt nok på svag volumen, men det går jo begge veje; med de rette data fra selskabet vil alle tradere/retailere alligevel blive kørt fuldstændigt over (inklussive undertegnede), så derfor må man personligt tage et bet på, om markedet vil sælge dig aktierne tilbage med rabat …
Har nogen her regnet på potentialet mellem PCIB vs. TRVX? Det er interessant at få en idé om prissætningen er af et biotekselskab på baggrund af en forlængelse af et præ-klinisk samarbejde vs. svært stærk udlæsning fra et regulært klinisk studie med samme aktør (AstraZeneca).
Ser ut som markedet har glemt hvem som faktisk samarbeider med Astra Zeneca…
Jeg ignorerer prisleiet i TRVX for tiden, jeg plukker heller småposter når anledningen byr seg siden jeg tror selskapet er fundamentalt feilpriset. Dog er det kun basert på teknologien samt potensialet for oncos sammen med annen eks CPI. Finansielt surrer emisjon litt plagsomt, lik mygga på Finnmarka.
Bakom vaker TG som minijoker, litt som fimaNAC i PCIB har gjort en stund. Det bør ikke herske noen tvil om at RAS fortsatt er superhot ift behandling av ulike typer kreft.
Samtidig så blir det en lite robust oppgang om folk pusher seg selv til å ikke selge når de egentlig vil. Eneste forskjellen blir at noen andre enn dem selger noen øre høyere. Det er ikke luftslott man ønsker å bygge, da blir det bare førstemann å selge på topp før alt raser igjen.
Tenker interessen fra eksterne både større om mindre investorer blir større jo høyere kursen er.
Ved svag volumen er det uanset et tilfælde, hvem der træffer top og er den første til at trykke på knappen; folk må sælge efter eget behov, men hvis man reelt ønsker en lavere indgang efter salg, kan det jo medføre skuffelse, hvis meldingen falder …
Vi mangler grundlæggende et stemningsskifte i markedet omkring selskabet og jeg mener dette altovervejende kan tilskrives den muligt forestående emission (understreger mulig emission da selskabet sender signaler omkring alternative finansieringsmuligheder).
Der er fra mit perspektiv absolut opbakning mi arkedet omkring selskabets kliniske resultater, men cash is king og markedet nægter at betale mere end nødvendigt i forhold til den forventede kursudvikling … på kort sigt (jfr. tidligere debat).
ONCOS tapper jo ind i et nærmest “unreal” stort CPI marked, endda med potentiale for at erstatte combobehandling via merging af CPI transgener med ONCOS som genetisk “placeholder”.
Kun TG som er i fokus under «partnering» på hjemmesiden. Hva med ONCOS?
Btw, noen som har noen tanker rundt hvor mange pasienter de kan ha til date i samarbeidsstudien med Astrazeneca?
3Q 2019 highlights :
«Completed dose escalation in peritoneal malignancies trial in combo with Imfinzi. The expansion part opened for patient enrollment»
Er nok fokus på partnering på Oncos også, men den er i tillegg også under utvikling, mens TG er lagt på kaldtlager.
Ja helt enig. Det første jeg umiddelbart tenker er at de allerede har såpass bra interesse for ONCOS. Som jo er bekreftet av Jaderberg fra «Major Corporation».
En måneds tid til data foreligger. Kan 2020 bli Targovax sitt år og definitive gjennombrudd? I hope so!
Ville nok heller samenlignet oncos x med fimanac (preklinisk) og TG0 med pho sin cevira…
Jeg tror også det!