Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Kan ikke helt se at Trvx har det framtidige verdipotensialet som PCIB har.

Dessuten er Trvx avhengig av snarlig finansiering, kanskje en ny emisjon, mens PCIB er finansiert i ca. 3 år fram i tid. Trvx er helt avhengig av meget gode studie-resultater i H1 2020.
PCIB har for tiden 3 potente bein å stå på, mens Trvx har 1.5 potente bein. Jeg har absolutt tro på Oncos-plattformen, men det står og faller med den tror jeg.
PCIB er i det avsluttende godkjenningstudie( fase 3) for gallegangkreft 1. linjebehandling og får trolig AA ved interimavlesning.
PCIB vil presentere fantastisk gode resultater for delivery av terapeutiske kreftvaksiner på ESMO nå 12. desember.
PCIB sin plattform vil kunne benyttes i mange ulike sykdomindikasjoner, ikke bare innen kreftsektoren.

Jeg holder pr. idag PCIB til å ha mindre nedside-risiko enn Trvx, men lykkes de med Oncos bør potensialet opp være meget stort.

Jeg er investert i både Trvx og PCIB og tenker en endelig kurs kr 1000++ for PCIB og et endelig kursnivå mellom kr 50 og kr 100 for Trvx.

5 Likes

Når er dette? 2023?

Kanskje oncos er på markedet før fimachem :slight_smile:

3 Likes

Avlesning H1 2022, men vi er mange som tror det kommer tidligere som følge av overlegne resultater i forhold til kontrollarmen med nåværende behandling.

Morsomt å se at de skriver om Oncos på denne siden her: “The study scientists reported the response as “remarkable,”” :heart_eyes:

The clinical trial used a type of virus called an adenovirus. The treatment is called ONCOS-102.

When a response is better than expected, the doctors may publish a report detailing these results. In the ONCOS-102 clinical trial, the man survived 18 months from when treatment began and more than 33 months from diagnosis.

The study scientists reported the response as “remarkable,” given the median survival of patients with MPM varies from 4 to 12 months from diagnosis. Phase I studies test the safety, side effects, best dose and timing of a new treatment. The dose may be increased slowly to find the highest dose that does not cause harmful side effects.

Although phase I clinical trials are not designed to treat or cure patients, the ONCOS-12 clinical trial seemed to treat one participant more effectively than conventional therapy.

5 Likes

Da skjønner jeg ikke hvorfor du investerer i Targovax🥴

1 Like

Siden han tro den bare skal gå 10-20×?

1 Like

Men hvor kommer dette behovet fra for å snakke ned en aksje bare fordi man selv har mer tro på noen annen?

6 Likes

Dette må være noe av det rareste jeg har lest på lenge :sweat_smile: What. The. Hell.

8 Likes

2 Likes

Har egentlig ansett Erna som en habil og kunnskapsrik person. Det bildet ble slettet rimelig kjapt :joy::joy::joy:

1 Like

Tja, hvor mange bein trvx har å stå på kan sees på fra forskjellige vinkler. En er at Onkolytiske virus som eks oncos er ett produkt.
En annen er at et slikt virus kan brukes mot mange ulike kreft-indikasjoner.
En tredje er som add-on til etablerte produkter som eks cpi, der manglende respons gjør at eks keytruda ikke får utnyttet sitt fulle potensiale pga manglende immunaktivering eller seleksjon for kreftceller som ikke responderer på denne.
Sammen med TG har plutselig trvx 3.5 bein å stå på.

Oppkjøpene av selskap med onkolytiske virus i tidlig klinisk utprøvingsstadie siste år forteller enkelt potensialet fort er like stort som eks pcib.

Disclaimer: har aksjer i både trvx og pcib og tror begge selskapene har et stort potensiale. Og at de ikke er sammenlignbare mtp plattform og teknologi.

5 Likes

Hvorfor? Oncos er ikke like langt men har en tilsvarende “direkte” effekt på kreftsvulster som fimachem.
FimaNac er levering av nukleinsyrer som skal endre mikromiljøet i en svulst slik at de kan bekjempes av immunforsvaret (f.eks).
Oncos merker og ødelegger en kreftcelle slik at immunceller tiltrekkes og lærer seg å drepe slike kreftceller. Viruset vil således lære immunforsvaret å drepe kreftcellene uavhengig av utgangspunktet - fordi viruset merker “alle” kreftceller som en fare som må bekjempes. Hvilket åpner for abscopal effekt. Noe også fimachem kan gjøre fordi den dreper kreftsvulster lokalt så effektivt (ggk) at immunforsvaret lettere får tilgang på disse - og dermed også kan gi abscopal effekt. Noe dataene til nå også antyder.

Disclaimer: litt unøyaktig pga rødvinståke :upside_down_face::champagne:

2 Likes

Ja, bare se på Oncos-x og de er nok bare begynnelsen.

(Deleted)

Ah, oncos - x som i neste generasjon virus fra trvx ja…

Egentlig et godt spørsmål! Har prøve å finne ut hvor stort pasientgrunnlag PCI har i gallegangskreft, men må scrolle 17000 innlegg For å finne svaret😬 Noen som gidder å svare på det?

nøkternt anslått 3000 EU/US og 3000 Asia

1 Like

Ja. Nå sammenlignet jeg ikke funksjon, men stadiet/vei mot marked… sånn sett ville oncos102 = fimachem og oncos 21x = fimanac. :slight_smile:

Samtidig(hvis de ikke blir kjøpt opp), så vil jg tro at gode melanoma data, potensielt kan få lynrask rekrutering (ref cohort 2 og rekruteringshastighet) og ikke altformange pasienter som må til for å få det godkjent i refractory melanoma…

2 Likes

JAXI;
Mange ganger 3000 i Asia, men du har kanskje tallet fra at 3000 er pasientgrunnlaget for S. Korea og Taiwan hvor PCIB i første omgang tenker å etablere siter for gg-studiet i Asia.
Savepig;
Om det er meg du sikter til så har jeg ingen grunn til å snakke ned Trvx, tvert imot da jeg er investert i Trvx. Men innlegget var en reaksjon på enkelte innlegg lenger oppe hvor man ikke kunne skjønne hvorfor PCIB ble så høyt priset etter ny utvidet preklinisk avtale med AZ ettersom Trvx allerede var i et fase2-studie med AZ.

2 Likes

Ja, så her skal i følge deg Pcib og Targovax 10-20-dobles?
Håper du får rett, selv om jeg ikke har noen aksjer i disse,enda :slightly_smiling_face: