Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Aner vi en LITEN selvmotsigelse her?:wink:

Minimum 2000% potensiell oppside i Pcib, og mellom 1000-2000% i Targovax i følge deg selv…:wink:

4 Likes

For de som sliter med å se potensialet i Targovax så kan jeg (kanskje) hjelpe litt på vei.

Hvis vi tar mesothelioma som utgangspunkt, en kreftform med chemo som 1L behandling og veldig lav mOS, ca 12 mnd.
Pasientgrunnlaget er ca 15k pasienter i EU, US og Japan.

Lykkes Targovax med å gjøre CPI til 1L behandling her, så kan de altså hjelpe BP med å selge CPI for ca 10++ milliarder kroner årlig.

Så kan dere selv få leke dere med hvilke verdi dette skal ha for Targovax. Men man trenger ikke være veldig skarp i hoderegning for å se at potensialet i Targovax er skyhøyt når man vet at mcap er på skarve 300 millioner.

Så har du da melanoma og perotenial med henholdsvis 50k og 100k pasienter årlig med få og dårlig behandlingsalternativer. Ekstrem oppside her også.

Så hvis man ikke ser et enormt potensiale her så anbefales privatist-kurs i matte og økonomi.

Edit.

CPI og chemo gir ca like lang mOS i 1L behandling av mesothelioma. Så det skal ikke så veldig mye til for at CPI+virus danker ut chemo.

9 Likes

Glem ikke salg af TG for 251.495 NOK som dækningsbidrag for årets julefrokost :joy:

Men altså, som tingene ser ud pt da tager jeg gerne kurs 50,00 pga. Black Friday aftermarket.

Men enig, dette er en interessant diskussion. Jeg ser TRVX som det biotekselskab på OSE med størst potentiale. Med mere forskning i transgener kan CPI vel indarbejdes direkte i ONCOS og jfr. de sidste prækliniske data, så er der målbare synergistiske effekter.

Men TRVX ligger pt bag løjpen. Det kan man bruge til at akkumulere på svag kurs. Jeg tipper fortsat kurs 52,50 senest i 2021.

InVivo;
Ingen tvil om at Trvx er pr. idag uforholdsmessig lavt priset relatert til fremtidig potensiale.

Med tanke på PCIB skrev jeg kursmål kr 1000++ på grunn av de enorme mulighetene som kan komme med bruk i andre andre sykdomindikasjoner enn bare kreft .( feks. diabetes hvor man via genterapi i FimaNac kan få kroppen selv til å produsere insulin).

1 Like

Så en tidshorisont på 15 år?

Hvorfor akkurat 52,50?

1 Like

Omtrent samme pris som Viralytics?

Er ikke d gjennomsnittsprisen i Danmark på en jordbærtærte da Aborum ? :sweat_smile::stuck_out_tongue: hehe

1 Like

Pcib fra 50 kroner til 1000kr er bra avkastning om det går som du spår, men er ikke trvx fra 5 kroner til 100 kroner også ganske bra??

2 Likes

Nei det blir jo en kjempeforskjell Buffet :rofl: Glad jeg sitter i begge (pluss PHO).

For ikke så lenge siden så hadde du vel en 10-dobling i Nano som et safe bet, siden det fundamentale var så bra?
Håper du har rett mpt Targovax også da, bare bra for sektoren når et norsk biotek lykkes :blush:

Alle norske biotek kan gå 10-20-30 gangen, men det eneste som er sikkert er at ingen ting er sikkert.
Derfor gjelder der å være litt diversifisert.

3 Likes

Eventuelt å være all in i ett selskap.
Har dog tro på at Targovax blir en suksess, håper bare det skjer etter Nano så jeg kan investere noe gevinst der :blush::+1:
Men, man kan ikke få alt heller :sweat_smile:

Hehe. Har lignende tanker som deg, bare motsatt rekkefølge og andre selskaper i tankene.

Når er neste major event for Nano? (Annet enn emisjon)…

Perioden fra nyttår frem til juni vil jo nærmest avgjøre trvx(oncos) sin skjebne, så spørs litt hva dine kriterier for suksess er. :wink:

Vi får se hvordan de løser finansieringen videre.

Archer-1 cohort 2, hvor mange N? Og er dette major event?

Med Major event, så tenker jeg når det smeller… f.eks for pcib interimavlesning fimachem (2023?), for trvx blir det peritoneal (n=78) som vi får H1 2020 og mesothelioma som kanskje kommer med partner og finansiering (januar 2020).

Når smeller det (potensielt) for nano? 2021?

1 Like

Guidet H1 2022

Det er det jeg spekulerer i. :slight_smile: får ta meg en tur til healthcare konferansen om et par uker for å høre på mr.bravo.

Foreløpig ser jg på trvx som en doblingskandidat i januar alene, men det betinger partneravtale…

1 Like

(Deleted)

2 Likes

@Whatsthat mener naturligvis doblingskandidat fra det aktuelle niveau i Januar (dvs. udgangspunktet er ca. 400,00 NOK) :money_mouth_face:

PS. spekulation.

2 Likes

Hehe. 2x i Januar stemmer!