Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Ser ud til vi åbner op i dag. Mindre spærre på 5,50 der dækker toppen fra 23/9; bliver denne taget ud af markedet, da sendes et tydeligt signal.

5 Likes

Wow, der gikk det fort!

Gikk fort ned igjen også…

Det gikk veldig fort :grinning:

Få aksjer til salgs her nede og kan sprette skikkelig når det først kommer litt kjøp. Regner med det kommer mer når folket lukter blod…

2 Likes

Merck og AZ har sine representanter på plass

Så her kan vi med 100% sikkerhet si at Merck kjenner til Targovax

Og det samme er jo tilfelle for AZ

4 Likes

Deilig å se kursoppgang blir bekreftet av volum :heart_eyes: 45 min etter åpning er omsetning høyere enn hva vi har ligget på de siste månedene. Akkumuleringsperioden går mot slutten ser det ut til. Håper dere også har utnyttet den bra! De neste månedene blir spennende for å si det pent! :grinning::grinning:

5 Likes

Ja hvordan skulle de ellers få tak i Keytruda og kjøre studier? :stuck_out_tongue:

Om man tar seg tid til å se hvor viktig Keytruda har blitt for Merck så skjønner man at de vil gjøre hva som helst for å sørge for at Keytruda styrkes. Er blitt ein pengemaskin av dimensjoner!!!

3 Likes

Ja, og AZ har hatt en fin utvikling i salget av Imfinzi

AZ har jo hatt suksess med Imfinzi innenfor lungekreft, så mulig de vil spille videre på den suksessen og prøve seg på mesothelioma sammen med Targovax?

Så både AZ og Merck er potensielle kandidater til å bli partner med, eventuelt kjøpe, Targovax.

4 Likes

Ikke utenkelig med et høyt bud fra Sotio, her fra 2018 :
Ludek Sojka, Chief Operating Officer of SOTIO, said: “SP015 will examine the safety and efficacy of combining our active cellular immunotherapy with a promising adenovirus-based product. We believe the results of this study will move us closer to developing new therapy combinations that produce synergistic effects and bring clear benefits to patients. The use of an oncolytic virus in the treatment of cancer was previously successfully tested in different cancer indications and we hope to broaden the portfolio of indications in future.”
image

4 Likes

Sotio og TG er ikke en del av min verdiberegning i Targovax, men studier og eiendeler som kan komme inn som positive overraskelser:)

Jo, men dersom Sotio med pengesterke eiere også er interessert i Oncos. Så skal det mye til at en av de andre får det til en billig penge :slight_smile:

Det samme gjelder Edison, som også ikke inkluderer Peritoneal studiet med AZ i sitt kursmål!

2 Likes

Ikke?

Hva baserer de kursmålet sitt på da?

2 dager igjen til LBA for ESMO blir lagt frem. Forventer det ikke, men for en fin adventsgave det hadde vært med data fra cohort 2 og optimal dosering.

2 Likes

For the time being we do not include in our valuation the potential of ONCOS102 in the indications being explored by the partners (peritoneal metastasis or prostate cancer).

Blir nok basert på meso,melo og oncos 21x

1 Like

Er nok for tidlig det ja…

Var en spennende start på dagen i dag. Gått litt tilbake, men ser at det er mer interesse for aksjen nå til høyere kurs iallefall. Greit at kursen legger på seg litt gradvis.

Får vi litt nyheter også så blir det nok fart her!

4 Likes

Ligner tvangssalg eller bevidst pres for at holde aktien nede. Uanset er det en stakket frist … 60.000 aktier blev nappet i ét hug tidligere. Ikke normale spillere, der tager den størrelse poster.

Kanskje folk selger seg ut/avslutter ASK konto for å få tilbake på skatten…

Var jo nettopp dette som skjedde ifjor, der kursen ble dratt ned voldsomt i desember, før den spratt opp igjen i Januar… nå er det forventet potensielt store nyheter i Januar, så her kan det virkelig skyte fart…

3 Likes

Formoder at du har begynt aa handle gjennom Saxo. Til naa har jeg tilnärmelsesvis värt en ensom svale.
Hva er minimumskurtasjen i den norske? filialen? I min er det 65NOK.
Husker jeg fikk 9 stk PHO i en sluttauksjon for et par aar siden (til kurs ca 23).