Sotio og TG er ikke en del av min verdiberegning i Targovax, men studier og eiendeler som kan komme inn som positive overraskelser:)
Jo, men dersom Sotio med pengesterke eiere også er interessert i Oncos. Så skal det mye til at en av de andre får det til en billig penge
Det samme gjelder Edison, som også ikke inkluderer Peritoneal studiet med AZ i sitt kursmål!
Ikke?
Hva baserer de kursmålet sitt på da?
2 dager igjen til LBA for ESMO blir lagt frem. Forventer det ikke, men for en fin adventsgave det hadde vært med data fra cohort 2 og optimal dosering.
For the time being we do not include in our valuation the potential of ONCOS102 in the indications being explored by the partners (peritoneal metastasis or prostate cancer).
Blir nok basert på meso,melo og oncos 21x
Er nok for tidlig det ja…
Var en spennende start på dagen i dag. Gått litt tilbake, men ser at det er mer interesse for aksjen nå til høyere kurs iallefall. Greit at kursen legger på seg litt gradvis.
Får vi litt nyheter også så blir det nok fart her!
Ligner tvangssalg eller bevidst pres for at holde aktien nede. Uanset er det en stakket frist … 60.000 aktier blev nappet i ét hug tidligere. Ikke normale spillere, der tager den størrelse poster.
Kanskje folk selger seg ut/avslutter ASK konto for å få tilbake på skatten…
Var jo nettopp dette som skjedde ifjor, der kursen ble dratt ned voldsomt i desember, før den spratt opp igjen i Januar… nå er det forventet potensielt store nyheter i Januar, så her kan det virkelig skyte fart…
Formoder at du har begynt aa handle gjennom Saxo. Til naa har jeg tilnärmelsesvis värt en ensom svale.
Hva er minimumskurtasjen i den norske? filialen? I min er det 65NOK.
Husker jeg fikk 9 stk PHO i en sluttauksjon for et par aar siden (til kurs ca 23).
Helt enig
Det lærer man hurtigt, når man handler på OSE … der bliver optimeret på skatten i slutningen af året for Norske retailere og som regel, er der mulighed for at plukke aktier med rabat … sådan er situationen og det må man acceptere.
Der er desværre ingen mulighed for at fradrage realiserede tab i indkomstskatten i Danmark; eneste mulighed er at fradrage på fremtidige realiserede gevinster. Desværre.
Mulig jeg tar feil, men omfanget av skattemotiverte handler vil vel nå avta når de fleste sitter med en ASK-konto.
I Danmark er det samme skattesystem som i Tyskland. I min tyske bank blir gevinsten beskattet med 25%, I SaxoBank er skatt eller tap ikke noe tema, her er det revisor som tar seg av den problematikken. Har forövrig videreformidlet noen ord til Saxo.
Ved all time high ja, men ikke ved all time low.
Du kan realisere tap med ASK ved å selge 100% og avslutte konto. Da har du grunnlag for å få igjen på skatten året etter. I mine øyne litt riski å gjøre slikt, da tilbakekjøp på samme nivå ikke er garantert med så lav omsettning og særlig når det potensielt ligger en trigger i form av børsmelding(er) rett rundt hjørnet.
Jeg kan ikke følge dig vedr. hverken Tyskland eller Saxo Bank; hvor vil du hen?
Jeg bor i Tyskland og du har annonsert at du i fremtiden vil veksle til Saxo pga kurtasjen. Alt klart?
Dialog i privaten; ikke relevant for øvrige investorer. At Saxo Bank ikke kører med minimumskurtage, er i øvrigt bare et argument, men ikke det primære, for at migrere fra Nordnet. Jeg finder Nordnets satsning på det nye design i deres online trader svært belastende.
-
- Dr Jonas Peciulis 03 Dec 2019
Targovax - Data from both lead trials due H120
Both lead clinical trials with ONCOS-102 are expected to deliver results over the next few months, which will make H120 one the most eventful periods in Targovax’s history. Data from Phase I/II trial in mesothelioma are expected in January 2020, whereas data from the Phase I melanoma study are expected in H120 or ‘before summer’, according to Targovax. Clinical data readouts should be supplemented by preclinical studies with the second-generation oncolytic viruses, which Targovax introduced for the first time in the Q319 results presentation. Our valuation is almost unchanged at NOK1.18bn or NOK18.7/share (vs NOK18.6/share previously).
Begge kliniske forsøk med ONCOS-102 forventes å gi resultater i løpet av de neste månedene, noe som vil gjøre H120 til en av de mest begivenhetsrike periodene i Targovax 'historie. Data fra fase I / II-studien med mesothelioma forventes i januar 2020, mens data fra fase I-melanomstudien er forventet i H120 eller ‘før sommeren’, ifølge Targovax. Avlesninger av kliniske data bør suppleres med prekliniske studier med andre generasjons onkolytiske virus, som Targovax introduserte for første gang i Q319-resultatpresentasjonen. Verdivurderingen vår er nesten uendret på NOK 1,18 milliarder eller NOK 18,7 / aksje (mot NOK 18,6 / aksje tidligere).