Nei fytti lån er toxic greier
Det skal vel også være en arm med CPI, det er ihvertfall kommunisert i de siste prenstasjonene.
Ja, det må være en arm med kun CPI også, ellers er det vel ikke randomisert Jeg mente jeg skrev det, i alle fall var det det jeg prøvde å understreke.
Jo, men i første omgang var det snakk om chemo mot chemo+oncos.
Men det jeg tror er blir utfallet er chemo, cehmo+virus, CPI+virus og chemo+Virus+CPI.
Og begge de to sistnevnte bør ha gode muligheter til å slå chemo alene. Dette vet jo BP også, så dette pivotal studie mener jeg er en fantastisk value propostion for dem.
Ser man på sluttauksjonen idag så er d 8-10 små salg av 1-30 aksjer . Jeg slang på 300 aksjer på kjøp 5,36 to sekunder før 16:25, for og holde kursen over SMA100.
Den ordren som lå på salg 5,28 ble umiddelbart fylt med mer så sluttkurs skulle bli 5,28.
Det forteller meg at det er interesse for og holde kursen lav og hamstre billige aksjer … og d er ikke mannen i gata som rekker reagere slik på millisekunder
Samme observation herfra; jeg lagde en større post ind og så samme reaktion fra sælgersiden.
Det blir interessant å se topp 50 neste uke…
Oncolytiske virus er hot for tiden. Med erfaring helt fra 2002, så har vi et veldig bra forsprang her
Jeg kjøpte meg inn mellom 4,50 og 5 over flere dager og observere akkurat det samme. Er en algo, eller flere, som leker seg med Targovax.
Den reagerte hele tiden ved å legge seg et hakk over mine ordre.
Og når jeg slettet ordren min, så forsvant også algoen sin på flekken!
Det er algoer i alle aksjer i dag, men i aksjer med lite volatilitet så blir det veldig synlig.
Ser ut som den er farlig nær breakout ja!
Var hakket for prematurt i dag, ble nok rammet av nedgangen i de andre biotekrakettene.
Den hadde rykket i dag om det ikke var for at den fikk sur børs rett i fleisen.
Sitter litt med en følelse av at Targovax kan «fødes litt på nytt» om en måneds tid når dataene kommer. Virker ikke som markedet har særlig høye forventninger til det heller, noe som er fint for de som plukker nå.
Med melanom og studien med AZ kjørende, i tillegg til nye virus(samt TG liggende på lur), ser jeg på nedsiden som noe minimal, særlig sett opp i mot oppsiden ved gode data, mulig partnerskap og pivotal studie.
Akkurat nå priser markedet mest av alt inn at Targovax må ut og hente nye penger fra investorer i første halvår neste år, på en tilsvarende kjip prising som nå.
Så å kjøpe aksjen nå blir på mange måter som å ha en kjøpsopsjon som kommer in the money hvis en veldig utvannende emisjon kan unngåes.
Enten må friske up front penger komme inn, eller masse kostnader offloades fra Targovax slik at ikke cashburn øker.
Eller så må kursen gå opp veldig mye på forhånd basert på sterke resultater, slik at en emisjon ikke blir så crippling.
Stor spread, er et gap som må fylles
Ser ud til at der ligger en retailer med open volume på 5,50 … nogen der er bange for, at aktien stikker af? SMA 200 ligger på 6,00 så vidt jeg kan se … brud gennem dette niveau er et farligt signal for en short seller.
(90.000) 100.000 aktier solgt på 5,50 så langt … hvor dybt er kaninhullet? tipper ikke det er @TheObserver, der er på sælgeren jfr. ovenstående udmelding(er)
For meg er TRVX 100 % binært, med følgende salgsagenda:
- Aksjen nulles og hele investeringen er gone.
- Selskapet blir til slutt kjøpt opp og aksjene switches fra mine VPS-konti og over til BP, sett inn det navnet som passer best.
Jeg har fra starten tolket ledelsens signaler således, at man ønsker at lave en aftale med BP; dette gælder specielt Øystein Sougs udtalelser (samt bekræftelse pr. privat dialog), hvor han gentager ønsket om at positionere aktiverne tilpas attraktivt, så man kan opnå en “good deal”.
NANO signalerer at man ønsker at opbygge et produktionsapparat og tage Betalutin mv. til markedet på eget hånd (i hvert fald for nærværende), men TRVX bliver med al sandsynlighed solgt til BP … det er dét, jeg selv satser på og jeg har flere gange delt et realistisk kursmål (mindst 52,50 pr. aktie).