Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Funker supert.

Ja, men bare vente til den går ned litt til… :rofl:

Yes yes, bra det. Har snust på nano også, men aldri hatt tilgjengelige midler når den har vært moden. Men nå begynner det å bli intressant. Er forøvrig godt lasta I trvx og har tro på at de får gode readouts, håper for sykdommens sin del at de lykkes så får heller det økonomiske komme i andre rekke. Har ikke lest meg så mye opp i nano som jeg kanskje burde.

Ha en god kveld.

Hold deg på nanotrådene med tullsnakket og Olimp… Jeg har Nano selv med elendig avkastning etter gode tips på 100+. Heldigvis valgte jeg å gå tyngst inn i Targovax som har klart størst potensiale.

1 Like

Må bare beklage her også, var litt for mye godt i glasset her…

1 Like

Er egen tråd tilgjengelig når en er i gang :smile:

1 Like

Ser ut som Netfond presser kursen ned med en stor post på 45000 aksjer som skal ut, er blitt flyttet nedover etter hvert som kursen synker.

Litt lesestoff fra teknisk ukeblad.

6 Likes

Ser ikke ut som kjerringa som hadde kursmål på 12 kr. får rett.
Virker som +/- 15 kr. er nærme bunnen i denne omgangen.

2 Likes

Jeg liker TRVX, og er eier, men det er klart vi må ha is i magen.
Det er ikke alt som lå igjen etter Hydro som har båret frukter.
Clavis Pharma bør være en kraftig påminner om det.

3 Likes

Anne Spurkland i Radium podcast forresten:

2 Likes

Er klar over forskjellen, det var “rester” etter Hydro jeg påpekte.

1 Like

Glad jeg gikk ut på 29,50 i denne med alt etter tilnærmet dobling. Vurderer en post i denne i min « nyttårsrally» portefølje som jeg ikke har bommet på siden 2008. Risiko er høy, men liker det. Får vi ikke negative nyheter så vil denne stå over 20 kr i januar. Tror kursene begynner å stige når vi bikker over i desember da flere vil kjøpe seg inn grunnet samme forventning som meg…

Fin utgang! Hvilke andre nyttårsraketter har du @Burnside?

God ide ;D takk for linken denne har jeg ikke sett…
og gi det 1 mnd. eller 2 så kan vi gjerne bytte rødvinen med champis :yum:
Blir sykt spennende :star_struck:

3 Likes

Anbefaler også siste podcast fra Radium, med Øyvind Arnesen som gjest.
Mye god opplæring i kreftvaksiner her :smile:

2 Likes

Hva er det som skjer med kursen nå da :slight_smile:

Forhåpentligvis har lyset gått opp for noen…
At man i det hele tatt har vært ned i denne grøfta er helt utrolig. Men jaggu har det blitt en del aksjer av det så skal vel egentlig takke.

1 Like

Har benyttet muligheten selv til å akkumelere litt nedi dumpa her. Bare å ta i mot om man er litt langsiktig :slight_smile:

2 Likes

jeg hadde liksom planlagt at denne skulle ligge rolig til rett over nyåret og nye readouts :face_with_raised_eyebrow: