Pfff… snitt på 9, 12 eller 15. Hva er det for noe? Vi gutta med baller ligger på nærmere 20!
Targovax (TRVX)
250.000 i realisert tap. Inne igjen med snitt rundt 9 og håper å vinne tilbake det tapte og forhåpentligvis mer. For en reise dette har vært hittil. Hadde jeg visst det jeg vet nå om Biotek så hadde jeg solgt alt etter den fullstendig vanvittige oppgangen(meldingen om 68% overlevelse TG01) i februar 2017.
Ok uke for oss Targovaxere👍 Jeg kjøpte mine første aksjer i Targovax for litt over 2 år siden. Kjøpte billig, kjøpte dyrt. Har heldigvis hatt mulighet til å fylle på litt på veien ned til 7-tallet! Fått pyntet på snittet. Men om snittet er 7 eller 12, eller høyere, har nok ikke så mye å si hvis det går veien. Jeg er for øyeblikket veldig fornøyd med at jeg sitter på en god bunke aksjer! Det hadde ikke jeg hatt hvis kursen hadde ligget jevnt på 20-tallet! En melding om TG01 partner, så er vi fort der. Lykke til👍
21/01-2019 07:00:10: (TRVX) Targovax is invited to present at upcoming investor conferences
Hva skjer? Elendig presentasjon? Leser på Hegnar om snakk om kjøp av TG/Oncos - på 100kr per aksje. Hva betyr det i praksis? Er ny og uerfaren - får man som aksjonær en evt utbetaling og beholder aksjene, eller blir de «tvangs solgt» til en gitt pris? Skjønner ingenting av dette selskapet om dagen…
ALDRI tro på noe du leser på Hegnar Online. Aldri.
edit: I hvert fall ikke noe som har med kursmål å gjøre.
Slapp helt av.
Får de like bra/mer data på ONCOS plattformen som meldes utover i 2019, vil det sikkert skje noe… dette basert på konkurrentene og deres deals… TG blir nok ikke solgt, men forsket på videre i andre studier betalt av andre… smarteste du kan gjøre, er å ligge unna i 6 mnd før du sjekker kursen igjen.