Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tekinvestor Conan Exiles server (FUNCOM)

For øvrig, har Funcom endret masse på combat? Synes dyrene er mye mindre aggressive og/eller mer stuck i miljøet rundt samt at det virker som våpnene har veldig mye mer effekt. Jeg har selvsagt lagt på litt mer styrke ved nytt level, men trodde ikke det skulle ha så mye effekt. Krokodiller og hyener knerter jeg nå griseenkelt hvor jeg før måtte i alle fall løpe fra krokodillene og ta dem med bue fra avstand. Hyener kunne jeg bare glemme å ta flere av samtidig. Nå tar jeg 2-3 stykker samtidig uten å blunke. Hjelper nok selvsagt med Medium armor og bedre agility.

Jeg er ikke helt sikker, men det at dyrene angriper sjelden ser nesten ut som en bug? Opplever også mer enn før at dyrene spawner inne i hverandre, altså flere dyr på samme sted…

Ja, ser ut som det har sneket seg inn minst en bug med dyrene i spillet.

Må få meg bedre sverd før jeg offline raider deg @georglu :stuck_out_tongue:
Angående dyrene så ble våpen forbedret i forrige patch, så kan ha noe med det å gjøre :slight_smile:

Kan alltids ha en liten fredsavtale på å ikke ta hverandre, evt bli med i klanen så lenge du ikke tar tinga våre hehe :wink:

Anbefaler deg å google litt angående stats, er en del som er unyttig i forhold til annet per dags dato.

1 Like

Så lenge ingen tar stashet mitt, så skal nok jeg også holde fingrene mine fra andres stash. Om man går hen og blir drept av trellene mine fordi man kom uforberedt forbi basen min får stå for egen regning. De er ikke på et fryktelig høyt nivå, så tror man kan overleve dem uten altfor høyt level og utstyr. :wink:

1 Like

Ja jeg har spilt litt på 264 også, bra server, men man bør holde seg borte fra nordområdet, der er det kinesiske keiserdømmet med 30ish lvl 50 folk som har kontrollen.

Den setningen er vel en av de største ulemepene med offisielle PvP servere. Også grunnen til at jeg kun spiller PvE på offisiell server (så langt).

1 Like

bra det er populært i kina! :slight_smile:

2 Likes

Det virker som at de har implementert en slags “awareness” radius som gjør at NPC’ene “reagerer” på at du er i nærheten men ikke angriper før du kommer enda nærmere.
Dette virker å være litt buggy atm spesielt hvis du står et stykke unna med buen. Da står de bare å ser dumt på deg til de dauer :stuck_out_tongue:

Det har kommet ny update ser det ut til. Oppdaterer du, @Evilfreud?

1 Like

done in 1 minute

2 Likes

Jeg synes det er gøy jeg, de er liksom siste boss ^^

Patcher server nå, 10gb patch… så det tar nok litt tid.

1 Like

Hotfix ute nå, så den må gjerne patches igjen :slight_smile:

Kødder de det fortsatt til med patchene sine?

Den er vel hovedsaklig for å legge til australske servere.

Veldig lite, bra med hotfix, serveren er oppe nå.

3 Likes

Bare minner folk på at vi har en TEKINVEST CE Server, INFO i første post.

Fritt for kinesere som jukser seg til alt :wink:

2 Likes

Laster ned med padalen i bunn her…

Kommer en liten newbie innom i løpet av morgendagen :blush:

1 Like

Det er litt kjipt å høre at det er flere som skal spille på tekinvest-serveren i påsken , når jeg skal på påskefjellet med familien, og ikke hatt tilgang til å spille :frowning: jeg håper folk spiller litt etter påsken også

2 Likes