Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tekinvestor Conan Exiles server (FUNCOM)

Hotfixer straks

1 Like

Lurer på om jeg skal slenge meg på. Funker det greit med en i7 920, 16g ram, gtx670?

1 Like

Akkurat i det jeg startet opp så kom det ny hotfix!!

@Evilfreud kan du legge inn patchen?

kjører ny patch nå.

2 Likes

Skulle vi hatt postet om serveren inne på Shareville f.eks for å få litt mer liv?

Skal vi utfordre baisserne til en kamp? :wink: hadde vært moro med litt mer liv ja

Just do it :wink:

4 Likes

Jeg kommer sikkert online med litt midpåtreet-IPA i hende senere i kveld om ikke fruen er i humør.

Jeg kjøpte spillet, så får vi se hvordan det fungerer når det er ferdig nedlastet.
Kjører den gode gamle i7 920 på 3,8 ghz, men antar at GPU’en blir den store flaskehalsen. Forhåpentligvis ses vi in-game

1 Like

Skulle ønske jeg var hjemme i dag. Hadde vært moro å være med å spille med flere andre. Lykke til mot baisseklanen.

Artig spill! Ble veldig oppslukt og gleder meg til å fortsette!
Funka faktisk helt greit med den gamle riggen, full HD / medium settings.

4 Likes

Evil! Når får du oppdatert serveren? :grin:

Oppdatert nå.

Bra. Får logge på og spille litt

Jeg spilte litt på official 264 nå. Mye kinesere …

tenkte på det samme. Er det lov å ta med en venn? :stuck_out_tongue:

fyr på :wink: ta med alle vennene du har

3 Likes

Fikk med meg han jeg spiller med til serveren etter jeg har vært med på offisielle har spillte på en stund. Vi hadde lyst å prøve en Pvp server for mer action :slight_smile: var bare 1-2 andre på i går kveld, er det vanlig med så få? Er fint i starten mens vi ikke har noe annet en steinsverd men etterhvert er det vel mer morro med flere folk og større klaner en 2 stk :stuck_out_tongue: heldigvis var han som var på i start sonen snill og istedenfor å kverke oss faktisk spurte om vi ville ha mat :smile: var veldig uvant med friendly fire da må jeg si! Hehe

2 Likes

Hehe. Det var meg det. Jeg er ikke så fryktelig opptatt av PVP, ikke ennå i alle fall. :stuck_out_tongue: Pt. synes jeg det er morsomt å bygge og utforske kartet uten det kommer noen idioter og kverker basen min. Jeg var på en server hvor basen var forsvunnet hver gang jeg hadde vært logget av en periode (kan jo gå noen dager mellom hver gang jeg spiller), fordi det var en type (sikkert med høyt level) som synes det var moro å knuse folks baser. Litt pes når man investerer noen timer i basen for å si det sånn. Jeg forstår jo at PVP er en del av spillet, men hva er poenget med hele tiden å gruse folk som er helt i startgropen? PVP må jo være mye morsommere om man møter litt ordentlig motstand.

Maten går til spille om jeg ikke når å bruke den selv (med jernøksa ser det ut til at jeg får mer enn nok av mat, skinn og bein i alle fall), så mest for å bli kvitt det på en fornuftig måte. :wink:

2 Likes

Altså, jeg kan sikkert dere litt action, men spørs om jeg ikke knerter dere altfor enkelt akkurat nå. :wink: