hehe, er morro spill. Bare pass deg for alt som lever… du er nemmelig ikke på topp av næringskjeden ;D
Tenkte tidligere at dette var ett dritt spill for meg, så andre bygninger men daua jo bare selv og så ikke at det skulle være noe særlig gøy å bygge heller. Men ble ganske fornøyd med den lille leirplassen min, kan fort gå en del timer merket jeg hehe
Gleder meg til Thrall systemet. Da kan det jo faktisk være morro å spille alene også.
Thrall systemet er der allerede
*Thrall AI
Hvordan får man blitt med i klan og hvilke fordeler gir det? Kunne vært kjekt å ikke spille alene trodde forresten en av dere skulle kverke meg omtrent umiddelbart, gjorde meg noen tanker da om hvilke folk som var her da men skal ikke gjenta slike ord her men det var heldigvis bare mitt første møte med en npc hehe. Gjett om jeg sprang som lvl 2! Rett i en krokodille… Og så rett i en annen skapning… Følte virkelig ikke funcom ville jeg skulle leve haha
Noen i en klan må invitere deg. Fordelen er at Thrallene i klanen ikke angriper
Hmm. Da må jeg blitt med i den klanen som har en stor borg med bueskytere på toppen. Holdt på å bli drept her om dagen.
Er ikke bare min da Thrallene er det andre som har skaffet
Stor borg og bueskyttere! Er det mange aktive med? Blir gjerne med om dere vil ha en ny som ikke vet noe særlig. Heter det samme i spillet som her
Da Funcom wiper de offisielle serverne og kommer med content kommer jeg til å spille en del på server nr 264. Der er det 2x harvest multiplier og god stemning.
Hadde vært artig om flere herifra hadde joina!
Jeg kan nok være med litt der. Kan bli spennende å spille mot andre
Jeg håper ikke vi må wipe tekinvest-serveren. Jeg føler jeg har brukt mye tid på grinding for å klare å bygge base nå.
Wiper ikke før vi må og da kjører vi x5 xp og harvest et par dager etterpå sånn at alle får booste litt
Sweet. Har lagt ned noen timer i byggverkene mine, så synd om de skulle bli borte.
Da er serveren satt til Patching. Gi meg et vink om de ikke funket.
@Evilfreud, er serveren nede? Den dukker ikke opp i serverlisten.
Edit: Glem det, sikkert bare jeg som ikke har fått oppdatert klienten.
serveren er oppe og patchet.
Det har kommet en hotfix. Er serveren oppdatert?
Hei da er jeg klar… Er gjerne med deg…