Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tekinvestor Conan Exiles server (FUNCOM)

hehe, er morro spill. Bare pass deg for alt som lever… du er nemmelig ikke på topp av næringskjeden ;D

1 Like

Tenkte tidligere at dette var ett dritt spill for meg, så andre bygninger men daua jo bare selv og så ikke at det skulle være noe særlig gøy å bygge heller. Men ble ganske fornøyd med den lille leirplassen min, kan fort gå en del timer merket jeg hehe

2 Likes

Gleder meg til Thrall systemet. Da kan det jo faktisk være morro å spille alene også.

Thrall systemet er der allerede :wink:

*Thrall AI

1 Like

Hvordan får man blitt med i klan og hvilke fordeler gir det? Kunne vært kjekt å ikke spille alene :slight_smile: trodde forresten en av dere skulle kverke meg omtrent umiddelbart, gjorde meg noen tanker da om hvilke folk som var her da men skal ikke gjenta slike ord her :stuck_out_tongue: men det var heldigvis bare mitt første møte med en npc hehe. Gjett om jeg sprang som lvl 2! Rett i en krokodille… Og så rett i en annen skapning… Følte virkelig ikke funcom ville jeg skulle leve haha :smile:

5 Likes

Noen i en klan må invitere deg. Fordelen er at Thrallene i klanen ikke angriper :wink:

Hmm. Da må jeg blitt med i den klanen som har en stor borg med bueskytere på toppen. Holdt på å bli drept her om dagen. :wink:

Høres veldig ut som @Irathi sin, dersom det er i nærheten av der elvene møtes.

1 Like

Er ikke bare min da :slight_smile: Thrallene er det andre som har skaffet :slight_smile:

1 Like

Stor borg og bueskyttere! Er det mange aktive med? Blir gjerne med om dere vil ha en ny som ikke vet noe særlig. Heter det samme i spillet som her :slight_smile:

Da Funcom wiper de offisielle serverne og kommer med content kommer jeg til å spille en del på server nr 264. Der er det 2x harvest multiplier og god stemning. :grin:
Hadde vært artig om flere herifra hadde joina!

2 Likes

Jeg kan nok være med litt der. Kan bli spennende å spille mot andre :wink:

Jeg håper ikke vi må wipe tekinvest-serveren. Jeg føler jeg har brukt mye tid på grinding for å klare å bygge base nå.

2 Likes

Wiper ikke før vi må og da kjører vi x5 xp og harvest et par dager etterpå sånn at alle får booste litt

2 Likes

Sweet. Har lagt ned noen timer i byggverkene mine, så synd om de skulle bli borte.

2 Likes

Da er serveren satt til Patching. Gi meg et vink om de ikke funket.

2 Likes

@Evilfreud, er serveren nede? Den dukker ikke opp i serverlisten.

Edit: Glem det, sikkert bare jeg som ikke har fått oppdatert klienten. :stuck_out_tongue:

serveren er oppe og patchet.

1 Like

Det har kommet en hotfix. Er serveren oppdatert?

Hei da er jeg klar… Er gjerne med deg…