Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tekinvestor Conan Exiles server (FUNCOM)

Alt du trenger står i første post. Legg til serveren med IP og port, så slipper du å søke :thumbsup:

1 Like

Den er ganske langt nede på listen, så vent en stund til den kommer opp. Så legger du den til favoritter før du logger inn, da kommer den på toppen hver gang du skal inn igjen :slight_smile:

@Evilfreud; forsøkte å lage en PvP/PvE arena igår. Hvis det er noen som vil prøve seg! :wink:

1 Like

Om den er stor nok kan vi spawne inn creeps der :smiley:

Så blir det litt morro, :smiley:

1 Like

Tror den er stor nok :smile:

5 Likes

Fett! :smiley:

Noen av de store mobsa er ganske store skal jeg si deg :smiley:

Okok! Vi får prøve, så får jeg heller utvide. Går ganske fort, er ikke avansert bygget :smiley:

Hvor er denne?

Den er mellom Thrall City og den corruption byen midt i kartet. Nord vest

Mekka ny borg, ble litt massivt med den porten ser jeg ;D

7 Likes

Også er det bare tull, du legger jo helst inn en 90 graders vinkel inn til hovedporten. På den måten så blir det umulig å få inn en skikkelig rambukk! :smiley:

Bare jeg som ikke alltid får tingene jeg crafter? Bare mister det jeg må crafte med.

Noen folk tar beskyttelse til et litt annet nivå :stuck_out_tongue:

1 Like

Noen her inne som har lyst å spille på en annen privat server også? Kjøpte et års abonnement på en server hos gameservers.com som sikkert kunne sett litt mer action. :stuck_out_tongue:

Servernavn: Georgs fantastiske lekerom

Litt usikker på om den kommer opp i serverlisten (sikkert laaaaangt nede på listen).

PM for info/passord, så kan jeg holde litt oversikt over hvem som har tilgang. :wink:

1 Like

Plass til 20 spillere.

3 Likes

@Evilfreud Kan du restarte serveren? Den er litt laggy i kveld

Jeg ser det har kommet patch. Er serveren patchet @Evilfreud ?

Patcher nå! klar om et minutt eller to tipper jeg.

1 Like

konge :smiley: Jeg laster ned patch nå. Gleder meg til å prøve :slight_smile:

Edit: Leste igjennom patch notes nå. Ser ut til at de venter med decay-systemet

Da har jeg fått blitt med på deres server :slight_smile: Fant meg en (bitteliten) flekk med ett vann nær start :slight_smile: Første gang jeg har levd lenge nok til å lage seng hehe :stuck_out_tongue:

1 Like