Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tekinvestor Conan Exiles server (FUNCOM)

Utforsker litt helt i nord nå. Der var det noen nye monster. Tør ikke angripe de, for de ser litt skumle ut, en slags forvokst ulv som går på to bein. Det var noen spennende NPC-camper der. Blir interessant å utforske mer når det er flere som spiller

2 Likes

Noen som er interessert i bli med på en av de offisielle serverne? Lage en tekinvestor klan der? :grin:

Er nesten aldri noen på tek serveren lenger…

1 Like

Jeg har tenkt litt på det samme, men det er litt kjipt å starte på nytt. Liker det jeg har bygd til nå.

Skal tenke litt på det :wink:

Si ifra hvilken server du skal spille på da

Jeg kan bli med på det. Har ikke begynt å spille enda, men tenkt på det.

1 Like

Evt kunne vi invitert noen til å spille på serveren, så det ble litt liv?

1 Like

Vi tenkte å fjerne passord, men siden det er begrenset med anti cheats bestemte vi oss for å la det stå. Bare å invitere folk. Mer folk = mer morro

1 Like

La det være passord på. Vi får finne noen bra folk som vil spille med oss

1 Like

Har folk mistet interessen?

Det er jo ikke så rart. Lite content + bugs. Spill andre spill og kom tilbake igjen om noen måneder elns.

Virker sånn. Merker selv at det begynner å bli litt tynt med content, men digger spillet. Gleder meg til større oppdatering.

1 Like

Jeg prøvde meg på offisiell server 253 nå. Det gikk fint helt til jeg møtte en annen. Jeg ga uttrykk for at jeg ikke ville sloss, og han svarte på samme måte. Så henta han en kompis og så drepte de meg og knuste huset mitt. Jeg tror jeg må spille litt i kveld og ta igjen :wink:

Hehe :joy: gleder meg til det kommer på ps4 merker jeg!

Jeg tror folk venter på mer innhold. Ny biome hadde gjort spillet mer interessant igjen. Siege weapons kan også gjøre det spennende. Jeg håper de gjør noe med combat også. Det er litt mye sving sving, og lite skills i combat.

Kan være noen savner basen sin, isåfall gi lyd :stuck_out_tongue:

2 Likes

Hva har skjedd? Må logge inn og se litt seinere i dag

Vi skulle fjerne basen vår, fordi den hindret spawn av en større boss. så tok yog litt av. Meen vi kan kjøre admin mode og litt sånt så ordner det seg

hmm, logget inn nå. Starter naken helt på starten. Mistenker at du har tatt basen min …

Sorry!, Mistenkte det kunne være din.

skal kjempe meg opp igjen og se om det er noe igjen

Ble litt trist nå … :frowning:

Kjøpte et spill for første gang på år i går. Ja, CE😁
Er navnet fortsatt tekinvestor? Søkte på tek, men fant ikke noe. Hjelp?