Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tekinvestor Conan Exiles server (FUNCOM)

Har problemer med å få plassert en del items får beskjed om at de overlapper noe på gulvet / veggene idk… ellers hadde jeg pyntet mer…

1 Like

Jeg ser det er noen npc-camps som har sluttet å spawne, blant annet den store med yog-alteret. Det ser ut til at noen kan ha bygd litt for nærme campen. Går det an å endre hvor nærme det går an å bygge? Evt kan vi “flytte” husene som står for nærme?

Er det noen som har prøvd seg på dragen i gladiatorarenaen/grotten? Får man loot av den?

Har ikke turt ennå. Må være flere for å klare det tror jeg. Det har vel vært lite loot å få til nå. Får håpe det blir mer av det fremover

Ja syntes det er skuff at ikke rhino king osv dropper noe…

Ja, det var det, men jeg tenker det kommer.

I senter av Unnamed City er det fordel å være kompis med Seth, vi turte ikke gå inn for å si det slik :slight_smile: Pluss at man må ha dancers, pga corruption

1 Like

@Evilfreud serveren er litt laggy nå. Kan du restarte den?

Yep , restarter straks.

1 Like

@Evilfreud, gikk serveren ned nå?

Yes, kom gigapatch ;D

Aha. Håper de fikser den bugen jeg opplever med tredøren. Har laget tre dører uten at de har dukket opp. :stuck_out_tongue:

Tar det lang tid å oppdatere serveren? Det tar en evighet å laste patchen til spillet lokalt.

Den patcher enda. så mistenker det.

Serveren patcher enda, ser ut til å ta litt tid.

Ser ut som serveren ikke vil komme online etter patchen. Ser at flere klager på det samme.

1 Like

Er serveren klar til bruk?

Edit: Nei, det var den ikke :frowning:

Gi det en time så er den oppe igjen.

1 Like

Da er backup lasta inn, serveren patcha OG jeg tror alt skal funke. Om noe mangler gi lyd.

2 Likes

Det ser bra ut. Kona vil at jeg skal se på tv med henne nå, så får spille mer seinere

B ra jobba, @Evilfreud

1 Like