Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tekinvestor Conan Exiles server (FUNCOM)

Muren ble delvis ramponert av en rocknose king. Den måtte dog gi tapt etter 100iron arrows, en iron pike og et halvt stålsverd!

3 Likes

Prøvde meg på en grotte nå. Møtte slanger og skjelletter. Ble litt for vanskelig aleine i dag. Følte det var litt skummelt også. Satt godt utpå kanten av stolen. Og corruption dro på kjapt. Godt vi har en danser i basen :slight_smile:

2 Likes

Du sommerhuset ditt hadde åpen dør for litt siden, tenkte jeg skulle si ifra, men ble litt opptatt rett før jeg fikk skrevet det her. Er en stund siden nå da.

1 Like

Jeg sjekket hp på bossene i spillet. Ser ut til at Rocknose king, king rhino og red dragon/green dragon har samme hp. Og tar 143 slag med macen med 103dmg og 35 strength. Så ca 15k hp. Bare å slå i vei :stuck_out_tongue:

Begynnelsen på noe stort…

10 Likes

HAHA! Dette høres ikke ut som et særlig hardcore spill egentlig. :smiley:

Skal ta meg en tur og sjekke. Var det før eller etter søylene kom opp?

Fant et screenshot av det :slight_smile: 17.02

Ah ok, ja da er det fikset siden den gang.

@Evilfreud @georglu @holmes @nocturne og @pdx og alle dere andre :slight_smile:

Har kommet et stykke lengre med fortet… - taket er Work In Progress, problemløsing og foundation support osv :stuck_out_tongue:

18 Likes

Rimelig sykt ^^ Du har fått til mye siden jeg stakk innom sist

@Evilfreud må serveren virkelig wipes når det kommer ny biome? Jeg får litt vondt av tanken. Har brukt mange timer på å bygge og fange thralls. Må vi begynne på level 1 igjen også?

Edit: skrev her siden chatten er tung på mobil

Har dere tatt dere en tur inn i unnamed City? I senteret av byen kan dere få noe å bryne dere på :wink: husk fakkel

Er usikker, frykter det. Men vi kan kjøre 10x xp og spawne masse stuff sånn at overgangen blir enklere

1 Like

Jeg håper vi slipper å wipe. Har blitt veldig glad i huset mitt, og føler jeg har lagt ned mye innsats. Huset er ikke like fint som @irathi sitt, men mitt er bra til å være husmannsplass :wink:

Jeg krysser fingrene for at vi ikke må wipe.

Jeg tenkte litt. Det er jo folk på YouTube som skal bygge over lang tid. Det blir for teit hvis serverne må wipes I hytta og pine fordi kartet har blitt oppdatert. Sånt kan jo føre til at folk ikke gidder å spille.

1 Like

Rått!!!

1 Like

Dette er vanlig utfordring for alle survival spill

2 Likes

Jeg har ikke spilt på et par uker. Men er imponert over hva du har fått til @Irathi. Jeg har admin rights i 2,5 mnd til så jeg vil garantert komme tilbake til spillet etter noen updates :slight_smile:

Tror Conan blir litt som minecraft var lenge. Man kommer tilbake til det.

2 Likes

Det blir nok mange som kommer tilbake når neste biome blir sluppet. Det mangler vel også purgene fra spillet nå? Ikke at jeg helt ser hvordan de har tenkt til å få dem til å fungere når folk kan bygge oppe på klipper som er umulige å komme seg opp på! :stuck_out_tongue:

1 Like

Jeg inspiserte tronerommet til @irathi nå. Server wipes er en dårlig ide

2 Likes

@Holmes @Evilfreud

More stuff added :slight_smile:

1 Like