Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tekinvestor Conan Exiles server (FUNCOM)

Eneste ressursene vi lager er de som brukes til det @Irathi bygger, og når du ser resultatet skjønner du hvorfor :wink:

Hehe, ok da. Ja har sett bilder.

Jeg skal lage meg heavy pauldron er det jeg trenger stål til. :slight_smile:

Ut over det, så er jeg nå klar for å lage level 2 hus. :stuck_out_tongue:

lvl2 hus hjelper massivt, kun sprengstoff som kan ødelegge

Tipper jeg er klar for å ta neste steget innover på kartet nå. :slight_smile:

Gudbedre jeg håper denne serveren aldri forsvinner. Så mange timer har jeg ikke brukt på et spill på mange år.

Er gjerne med og joiner klan nå, har dinget lvl 30.

2 Likes

Kan invitere deg til vår etterhvert.

Noe for tekinvest serveren?
Krever litt jobb for admin riktignok

Blir ikke å kjøre test live versionen desverre.

Klienten min har oppdatert seg nå så jeg ikke kommer inn på serveren, har jeg gjort noe feil @Evilfreud?

Edit:
Eller er det den store patchen som kom ut i tide til helgen faktisk?

Prøv nå, serveren skal være patchet.

Hmm, i steam sier den server not responding.

JA kjørte den ned igjen, gi det et par minutter

Oioi. Man har fått refundert alle recipes og må velge alle på nytt.

1 Like

Full archer build inc :smiley: De skal visst ha fikset bows litt :slight_smile:

1 Like

Morsomt, joinet en klan, og så viser det seg at de har base oppå en fjelltopp jeg kunne se fra første huset mitt! Hadde viewdistance vært 50 meter lenger hadde jeg sett huset der oppefra, ser odden det står på så vidt.

Kveldens største øyeblikk når jeg var og kikket på huset til ilrathi og satte meg fast nedi kjelleren. :frowning:

10 Likes

Haha, det var lættis. Så ut som at du skvatt litt da jeg kom inn for å hjelpe deg ut, kan skjønne det.

2 Likes

Det er noen sniker som har raidet sommerhuset mitt! Men takk for at dere var så skånsomme og kun tok kister dere rakkere. Huset er helt tømt for loot nå forresten. :stuck_out_tongue: Jeg daua 100 meter fra basen på et risky mule run, heldigvis var det folk fra klanen og hentet det fra liket!

2 Likes

Kan med hånda på hjertet si at det ikke var meg :joy: hadde nok å stri med å overleve hahahaha

1 Like

Muren fungerte som den skulle ja!

3 lags mur, tier 1, tier 2, tier 1. Skal litt eksplosiver for å kome seg igjennom der ja.

Hvordan klarte du å komme inn i den forresten?

Gikk inn et stort hull :smiley: Vet ikke om du ikke var ferdig på det tidspunkt eller om noen andre hadde vært og tuklet?

Mulig det var tukling ja… - lenge siden jeg forlot den basen uansett, har en ny og større nå :stuck_out_tongue: