Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tekinvestor Conan Exiles server (FUNCOM)

Mer, samt at den varer x3 så lenge :slight_smile:

Nice. Det blir den.

1 Like

Skjedd noe med serveren? @Evilfreud
Logget nettopp på og er helt naken, mangler hele inventory, basen mangler chest/flere stasjoner etc :dizzy_face:

1 Like

Kanskje noen har raidet deg?

Sant, kjipt!

Lurte på om det er mulig å senke claim radiusen. Huset mitt får visst kanibalhovedstaden til å slutte å respawne. Samme flere andre steder har jeg sett. Alt skaper jo claims, så alt skal beskytte seg selv selv om vi senker rangen litt. Eventuelt får jeg rive huset :slight_smile:

Vi ha 1.0. Tror jeg. Claims skal ikke hindre npc spawn det bør meldes inn til fincom som big

1 Like

Kk, ja det virket litt rart

Er level 29 nå, så kan straks skaffe meg heavy armour tech. God ide eller er det andre ting man bør prioritere?

Hmmm. Alle boksene mine med alt av ressurser er borte. Merkelig det der på en PVP-server :stuck_out_tongue_closed_eyes:

I reached level 50. I am currently the highest level player on the server (according to its admin) and as such - the only one able to summon one of the Gods. I already have a tier 3 shrine and the priest required. So I can basically summon a God for 80 seconds and squash any base on the server that my heart desires - even ones that multiple people have spent hundreds of hours constructing & upgrading.

Min type spiller (hentet fra en Steam review :slight_smile: )

2 Likes

Ok, jeg må få avsatt noen timer ser jeg :fearful:jeg drar vel i gang for fullt fra mars håper jeg, vanskelig nå da minstefrøkna er krevende på kveldstid, må hjelpe til litt for å bevare husfreden.

Kommer til å kjøre full grinding mode på offisiell server, håper ingen sprenger det til skogs :+1:

Ser meget najs ut @Irathi, som jeg skulle gjort det selv :joy:

En hver barbar må jo ha et sted å drikke!

Så i give you, le tavern!

Med eget gjestehus på toppen og terasse for å nyte utsikten!
(til og med sydvendt!)

2 Likes

I heiteste. Eg kommar tjommi.

Nå trenger vi bare noen dansere… Men det kan vi jo fikse :smiley:

1 Like

Hvor mange enheter brimstone trenger man per enhet stål som kommer ut egentlig?

Har skjønt at man må koke tjære og brimstone for å få steelfire?

1 Like

Tror man trenger 1 brimstone og 2 tar for å lage 1 steelfire.
Så 1 steelfire og 5 iron bar for å lage 1 steel bar.
Det vil da si du trenger 1 brimstone pr steel bar.
Tok det bare utifra hva jeg husker. Holdt på med dette i hele går… Det var tjære som tok lengst tid å skaffe for min del, mest pga tilgangen til bark!

1 Like

Ok, flott. Tjære har jeg faktisk spart på i hauger og lass. Griner når jeg tenker på hvor mye bark jeg bare har kastet. :frowning:

Hva skal du med steelfire? :stuck_out_tongue:

For å lage stål da. Du mister jo halve spillet når du bare driver og lager deg alle ressursene. :slight_smile: