Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tekinvestor Conan Exiles server (FUNCOM)

Kull brenner mye lenger enn tømmer.

1 Like

Kull brenner lengre og på mat ihvertfall blir det laget fortere.

1 Like

Og fakler vel?

1 Like

Dagens bilder fra prosjektet!

Det ble mange bilder, og jeg gjorde noen forandringer underveis, så flere bilder av samme område med forskjellig innhold :slight_smile:

5 Likes

Jeg var innom en liten tur der idag :wink: ingen hjemme dog! Prøvde å bryte meg inn :stuck_out_tongue:

Hehe, det er ingen dører nettop av den grunn at jeg vil ha besøk! og ingen fiendtlige npc’s

Har en liten plan om at det kanskje kan brukes som et non-pvp / trading område :slight_smile:

2 Likes

Hvor mye skal du ha for å sprenge kåken til @Irathi ? :slight_smile:

1 Like

Intens grinding du har gjort i hvertfall!! Jeg er bosatt litt under deg en så lenge. Base på toppen av en klippe. Har en outpost litt lengre nord jeg reiser for å lvl, skal flytte base dertil.

Holder på å stacke opp ressurser til T2 bygging… Sier bare en ting, hoooly shit det tar tid…

Er det riktig tippet at du likte å leke med lego som barn? :smiley:

Veldig bra :thumbsup:

10 Likes

som barn?

12 Likes

@Paddy80 Nå forventer jeg noe like bra fra deg :smiley:

Desverre, her er det admin som har juksa! - ville se hva som er mulig å bygge (uten å ødelegge ekteskapet).

Kun jeg som driver med sånt, å lage eksplosiver i spillet tar LANG tid… heldigvis har vi en snarvei :stuck_out_tongue:

2 Likes

I helvete så rått.

Er på level 24 nå, vet ikke helt hva jeg skal bruke 6 recipe points jeg har på, er det noen andre våpen som anbefales enn iron sword?

1 Like

Level 24… Nice

Hmmmmm let uss se Im starting right now … Tekinvest er passordet ? Noe mer…

Newer mind… Im in…

1 Like

Har FUNCOM hørt om strandsone “LOVEN”

Må da for pokker sette meg et bål hvor jg vil henne vel…

2 Likes

Flytta akkurat til Troms xD Har ikke fått nett i leiligheten, så blir afk en stund. Pls ikke ødelegg strandhuset mitt :stuck_out_tongue:

1 Like

Om det skulle bli ødelagt, gi lyd så skal jeg heller trylle frem litt ressurser til deg :wink:

1 Like

Jeg liker veldig godt den iron piken som er 2 hånds. Ellers en god bue er kjekt å ha.

takk! hvor mye damage gir den piken ift sverdet?