Kull brenner mye lenger enn tømmer.
Kull brenner lengre og på mat ihvertfall blir det laget fortere.
Og fakler vel?
Dagens bilder fra prosjektet!
Det ble mange bilder, og jeg gjorde noen forandringer underveis, så flere bilder av samme område med forskjellig innhold
Jeg var innom en liten tur der idag ingen hjemme dog! Prøvde å bryte meg inn
Hehe, det er ingen dører nettop av den grunn at jeg vil ha besøk! og ingen fiendtlige npc’s
Har en liten plan om at det kanskje kan brukes som et non-pvp / trading område
Intens grinding du har gjort i hvertfall!! Jeg er bosatt litt under deg en så lenge. Base på toppen av en klippe. Har en outpost litt lengre nord jeg reiser for å lvl, skal flytte base dertil.
Holder på å stacke opp ressurser til T2 bygging… Sier bare en ting, hoooly shit det tar tid…
Er det riktig tippet at du likte å leke med lego som barn?
Veldig bra
som barn?
Desverre, her er det admin som har juksa! - ville se hva som er mulig å bygge (uten å ødelegge ekteskapet).
Kun jeg som driver med sånt, å lage eksplosiver i spillet tar LANG tid… heldigvis har vi en snarvei
I helvete så rått.
Er på level 24 nå, vet ikke helt hva jeg skal bruke 6 recipe points jeg har på, er det noen andre våpen som anbefales enn iron sword?
Level 24… Nice
Hmmmmm let uss se Im starting right now … Tekinvest er passordet ? Noe mer…
Newer mind… Im in…
Har FUNCOM hørt om strandsone “LOVEN”
Må da for pokker sette meg et bål hvor jg vil henne vel…
Flytta akkurat til Troms xD Har ikke fått nett i leiligheten, så blir afk en stund. Pls ikke ødelegg strandhuset mitt
Om det skulle bli ødelagt, gi lyd så skal jeg heller trylle frem litt ressurser til deg
Jeg liker veldig godt den iron piken som er 2 hånds. Ellers en god bue er kjekt å ha.
takk! hvor mye damage gir den piken ift sverdet?