Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tekinvestor Conan Exiles server (FUNCOM)

Jeg kjenner det er litt kjipt å sitte på fjellet i dag uten mulighet for å spille CE. Gleder meg til å bli med igjen neste uke. denne uka har vært travel og hatt bare fått spilt 30 min nå og da. Håper på en bra uke neste uke.

Kos dere i helga folkens.

Rett skal være rett, jeg bor på fastlandet og svømmer over sundet hver morgen for å gå på jobb.

1 Like

Det er viktig å svømme mye i CE :wink:

Min mor påstår det er sunt.

1 Like

@Evilfreud, må server patches på nytt? Finner den ikke…

@Evilfreud server må patches.

Patcher!

1 Like

A new patch has been released!

Once your server has been updated, please restart your game and make sure it gets the latest update.

Changelog:
Performed optimizations to help reduce server lag.
Fixed certain cases where altars would disappear after a server restart. If you still encounter this issue, please let us know!
Fixed connecting to dedicated servers when a LAN server is running on the network.
The ghostly warrior to the southwest of the Exiled Lands has passed on to the next realm.

Serveren er patchet nå, var på skytebanen fikk ikke med meg at det kom patch.

1 Like

Lurte litt på han karen der :wink:

Aldri sett, hva var det?

Han stod fastfryst i løse luften. Kunne ikke ta skade.

Ahha, bra det er fikset.

teoretisk ja

Ikke bare teoretisk. Det var det jeg gjorde nå i sted. Slipper å vente da :slight_smile:

1 Like

Første post!

1 Like

BINGO! - Den gjorde faktisk det ;D

Hahah, jeg så etter den i posten men leste ikke lenger enn første linje i grafikken for å se akkurat hvordan du stavet navnet på serveren.

Virket som en drøm.

For de som mot formodning ikke vet den, man må skrive IP:port uten mellomrom.

Takk til Sic for tidenes gavmildhet, da tror jeg at jeg skal være klar til å finne jern selv. :stuck_out_tongue:

2 Likes

Jeg lurte på hvem det var ja😊 Bare hyggelig @Savepig. For øvrig; fra der vi møttes er det bare å løpe rett nord. Opp den lange bakken, så er det mye jern langs fjellet på høyre hånd. Kull finner du til høyre for de ruinene som ligger like ved det fjellet.

1 Like

Har kull noen funksjon? funker jo like fett med tømmer