Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tekinvestor Conan Exiles server (FUNCOM)

Alt fungerte her som normalt nå, TEKINVEST

TekInvest er passordet

Kommmer til å bli litt morro på serveren ikveld, vi skal mekke en liten arena og spawne inn diverse dyr og annet :slight_smile: Det er endel kule mobs i spillet

Høres ut som dere har det gøy :grinning:
Jeg skal på rulleskitrening med datteren min, tenker jeg tar beina fatt i skogen mens hun er på trening. Kanskje jeg treffer på Conan? :slight_smile:

3 Likes

Dere sprengte huset på øya hvor jeg går og grinder hjort, det ble plutselig mye vanskeligere å jakte på dem! Jeg må til og bygge opp en del gjerder i kveld så hjortene har noe å sette seg fast i.

3 Likes

Hehehe, kan hjelpe deg opp der vi holder til, mye mer morro å drepe

1 Like

Tipper at om jeg bare hadde fått meg noen få hundre jern til å komme over kneika og få skikkelig våpen hadde det gjort susen

1 Like

Har du koordinatene til secret hjort hackeslash island? Jeg skal ikke stæle dyra dine, men kanskje jeg låner det trikset på en annen server

Det er den lille øya som er lengst til høyre i sjøen nede på kartet. :slight_smile:

Det er nok til alle, fort hjort å spawne nye.

2 Likes

SLEME FOLK. kunde sprengt sitt eget ! :slight_smile:

1 Like

Serveren patches nuh.

Her er prosjektet i gang!

9 Likes

Dæven hvor bra Irathi!

Mer :grinning:…:

Kommer mye mer, det er også mye dybde i basen dere ikke ser, pga det er under :slight_smile:

1 Like

Kan dere ikke drepe hverandre? Sprenge bygningene til hverandre mens den ene sover? Hva slags spill er dette? @Irathi og kona bygger rede, @Savepig bor på en øy og jakter hjort, og @Evilfreud spawner dyr for gøy. Er det CONAN eller the SIMS dere spiller? Bra jeg ikke har PC. Jeg ville fått mange fiender her på forumet… :sweat_smile:

11 Likes

Hey! se bildene jeg la ut! jeg driver å sprenger ting!

gjør meg til lvl 50 a evil :smiley:

Kan gjøre deg til permanent lvl 5

4 Likes

Frekk ass :slight_smile: