Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tekinvestor Conan Exiles server (FUNCOM)

Konge :smiley: Jeg spanderer en øl på deg :smiley:

Da er serveren patchet! Go mad! Til dere som ikke spiller på serveren enda så står info i første post.

1 Like

5 spillere online nå :slight_smile:

1 Like

Kan noen teste om man kan equippe rope når man har warhammer allerede valgt?
Er visst en glitch hvor man kan equippe rope samtidig som man slår som gjør at det går fortere.
Det samme gjelder med sverd, men det er ekstra ille om det går med hammer.

Jeg klarer ikke å equippe tau ( fiber bindings) når jeg har hammer. Testet med Stone maul, iron warhammer, steel warhammer og ancient warhammer. Hvordan var det det skulle funke? Skulle jeg kunne slå fortere da!

Ja en på reddit så at 2h hammer attack fortsatt var et issue siden skjold “stunnen” kunne unngåes ved å bruke quick attack /rope glitch

Hotfix (18.05.2017)

Disabled some console commands that can crash the server.
Wooden Bowl requires wood instead of stone
You can now sit on Wooden Bench placeables
Feats learned from Dregs dungeon and other sources are no longer lost on feat reset
Fixed problems with emotes causing human NPCs to not attack you
Religious tables properly teach you emotes again

Serveren er patchet og klar til lek

4 Likes

Jeg ser noen har offline-raidet @novalusus. Det er dårlig sport å raide noen som ikke er tilstede. Vent heller til folk er online med å raide. Da blir det med ett mer spennende, og det kan bli litt pvp fighting. Hvis det bare blir offlineraiding kan vi like godt spille med kineserne

6 Likes

@Evilfreud kan du boote serveren? Den er litt laggy i kveld

Booter nå.

1 Like

@Evilfreud Gikk serveren ned nå?

Det gjorde den, kommer straks opp igjen :wink:

2 Likes

Hvilke klaner har vi på serveren, og hvem er med i de? Jeg er med i Bollen og Nøtten, sammen med ihvertfall @Irathi, @Tomjoh og @novalusus.

2 medlemmer i Haugesund klanen :smile:

1 Like

Skal vi forsøke oss på borgkrig før ny Highlands ? Dersom folk er keen så kan vi sikkert lage en kul YouTube video ut av det også:)

1 Like

Kan spawne inn masse stuff også for ekstra kul effekt :slight_smile:

2 Likes

Jeg er med, bare ikke neste uke for da er jeg On site på jobben.

Finner ikke denne serveren?

Sviver i beste velgående den.

Ja, måtte søke på ip