@Evilfreud Er serveren patche?
Trodde det, eller kom det nylig hotfix? Skal fikse det om litt
Jeg tror det kom en hotfix på fredag. Jeg hatt ikke hatt tid til å spille i det siste. Vært On site på jobben.
patchet nuh
Vi er en gjeng som venter på ny biome ;D
Haha jeg ligger vel i ei hytte som level lav ved start stranda enda
Vi sprengte et par start hytter… kan være du og hytta de gikk opp i røyk
På serveren jeg spiller på kom jeg inn i går, og kister pluss ovner var borte samt inngangsdøra. Men jeg levde i beste velgående, blir man ikke knerta offline?
Ikke om det har kommet en patch fra du logget av til noen tok seg inn. Tror kroppen forsvinner ved patching.
Det er ikke så mange på serveren for tiden. Innimellom er det ett par, men oftest er jeg aleine. Jeg tror mange venter på ny biome og nytt content.
Jeg har vært veldig opptatt de siste ukene, så jeg har ikke fått spilt. Får håpe det blir mer tid nå. Ser frem til klatring
Jeg har ikke fått spilt på flere uker. Håper fortsatt kåken min står.
Jeg er inne av og til, CE er ikke det eneste spillet jeg har så sitter ikke 12 timer om dagen å spiller det. Nå er det ferie igjen og da blir det lite spilling fram til august.
Kjøpte meg et gtx1070 i går og spillerlysten kom tilbake Har spilt på offisiell server frem til nå og er på level 22. Er det noe i veien for at du(evil) bumper meg opp til lvl 22 på serveren din?
Spilte CE for første gang nå (Thanx @Evilfreud) Daua en hel del til jeg fant ut av ting. Men jeg finner ikke bedroll i inventory. Er det noe de har fjerna pga. wipen? Hvordan lager jeg bedroll? Har liksom bare klær og pick-axe…
Fiber bedroll skal bare være å lage. Skal være i menyen over ting du kan lage i inventory. Det er den grønne greia. Du trenger fiber, pinner og tau. Evt så kan du lage en av skinn.
Tror kanskje problemet er at jeg ikke har tau… hvor finner jeg tau?
På samme vis. Du må lage det som kalles for twine tror jeg. Trenger bare 2 plantefiber. Og kan lages direkte i inventory
Twine lages av plant fiber
og du må ha lært apprentice craftsman ( vær level 2)