Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tekinvestor Conan Exiles server (FUNCOM)

Takk for svar gutter! :slight_smile:

1 Like

@Evilfreud jeg får ikke koblet til serveren. Kan du restarte den?

Kom vel patch? skal fikse.

Kjører sannsynligvis en full Wipe 16 august. Ser at Funcom anbefaler dette slik at alle de nye tingene blir implementert ( dette er eneste måte å få skjegg på!).

2 Likes

:cry: det er kjipt å miste alt vi har bygd, men det er vel ikke noe å gjøre med det.

Joda. Tar du nok screenshots av både hus og utstyr så kan sikkert Evil gjenbygge alt for deg, men han skal sikkert ha ukjent sum oversendt på VIPPS. :joy:

1 Like

Samtidig… Hadde jeg vurdert spillet, men slått det fra meg, hadde jeg nok kjøpt det nå på slutten av summer sale for å komme i gang etter wipe. Kan jo gi bittelitt utslag på salgstall.

Vi booster litt i helgen biomen kommmer ut, så blir det bra

1 Like

Skal vi kjøre siege wars mot noen slott?

Får dele oss i 2 faksjoner og kjempe til siste stein :3

3 Likes

@Evilfreud det ser ut til at klatring er ute nå. Kan du patche? Jeg har vært helt offline i over en uke nå, så jeg er klar for å spille i kveld

Den skal slt være patchet sjekker du om den funker?

Ok. Skal sjekke etter at jeg har sett lego Batman med ungene

2 Likes

Det virker. Klatring virker :slight_smile:

1 Like

Da har jeg omsider lastet ned CE. Hva er ip og passord til denne serveren pr. i dag? Fant ikke den som står i starten av tråden.

Edit: fant den.

2 Likes

Jeg klatret inn i basen til @woodbear nå. Han fikk en god jobb med å forbedre basen sin. Klatring åpner noen nye muligheter

4 Likes

@Evilfreud Er serveren nede? Jeg tenkte jeg skulle spille litt nå, men får den ikke opp i lista

Skal være oppe men restarter nuh.

Der kom den opp. Tusen takk

Dytter denne opp. Kjører full server wipe når Biome updaten kommer. Full wipe er påkrevd for å få inn alle oppdateringene.

7 Likes

Det er kjipt å måtte wipe alt. Har blitt glad i borgen min, men når det er det som må til så må vi gjøre det. Jeg skal ihvertfall bruke avatarene mine og ødelegge noe før det wipes. Blir spennende med ny biome og mye nytt som kan bygges

2 Likes