Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tekinvestor Conan Exiles server (FUNCOM)

Kan spawne litt morro før vi wiper :wink:

2 Likes

Skal ikke se bort i fra at jeg prøver å frigjøre meg fra Empire Total War og bli med fra scratch igjen. :slight_smile:

Skal vi prøve å skape hakket mer blest rundt serveren etter wipe? Den kjører jo såpass stabilt at den bør være litt attraktiv.

2 Likes

Det kan vi godt.

1 Like

Jeg sendte en mail til Jens Erik og spurte om vi må wipe serveren for å få all funksjonalitet, etter at @woodbear skrev at han ikke trodde vi måtte. Han svarer at vi ikke må gjøre det. Se svaret under. Så da får @evilfreud bestemme om vi skal wipe eller ikke. (jeg håper vi ikke skal gjøre det)

Jens Erik Vaaler
16:26 (for 1 time siden)

til meg
Hei Thomas,

Kan ikke se hvor meg hvordan sånn informasjon kan ha kommet ut, for vi har aldri sagt noe slik. Private servere trenger ikke wipe databasene. All funksjonalitet er tilgjengelig når oppdateringen kommer ut.

Best regards,
Jens Erik Vaaler
Community manager
Funcom

From: Thomas
Sent: mandag 7. august 2017 16.23
To: Jens Erik Vaaler
Subject: Server wipe

Hei Jens Erik

Vi har en privat Conan Exiles server, og vi lurer på om vi må kjøre en server wipe når utvidelsen kommer. Det er noen som har hørt at vi ikke får all funksjonalitet hvis vi ikke wipe-er. Stemmer det? Hvilken funksjonalitet er det vi ikke får hvis vi ikke wipe-er?

Hei

Har drevet og undersøkt og pratet med noen funcom gutter. Har bare hatt ferie og ikke postet svaret enda.

Det anbefales å wipe for å rensedatabase samt bli kvitt ting som ikke er spawnet legit. Men siden vår server har oppført seg ok og det har vært begrenset jukst så er det sansynligvis at det går fint uten å wipe.

Minuset er at dersom noen vil ha skjegg eller noe av det andre nye som kommer så må man lage ny karakter.

Blir somsagt i utgangspunktet ikke wipe i utgangspunktet og for de nye så deler vi ut 10-20 levler :wink:

3 Likes

Det er knallbra @Evilfreud. Er antall levels de får ved start proporsjonalt med antall øl de spanderer? :wink:

HEHE, kan vurderes. Kjører litt extra XP + noen levler til de som starter ferskt, så blir det bra :=)

1 Like

@Evilfreud kan du restarte serveren?

Handla nettopp en gamingstol og har informert dama om at jeg blir utilgjengelig fra og med onsdag. Er det fler som skal spille på denne serveren fra onsdag?

4 Likes

Jeg skal spille

Vi er flere som skal spille, prøver bare å stabilisere serveren nå, den har en lei tendens til å kaste ut spillere og dø etter kort tid. Kommer tilbake med mer når det er fikset :wink:

3 Likes

Jeg håper vi får serveren stabil før onsdag. Vi trenger å få inn mange og få litt action på serveren

Funker den nå? eller oppfører den seg som nede?

Den er nede

Mens hos meg, så er det dama som et mest ivrig på gamingen. Spilte et game med starcraft broodwar med henne, og ble eid til de grader :smiley:

2 Likes

Da skal serveren være fikset, gidder noen logge seg på å teste? Jeg er på hytta å får ikke testet :smiley:

funker fint :slight_smile:
Gøy å spille igjen!

Ble det wipe likevel?

Nei, serveren skal være som den var.

1 Like

Jeg tester etter middag