Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tekinvestor Conan Exiles server (FUNCOM)

Hmm, jeg fikk opp character creation, men kanskje jeg bare ikke så hva jeg trykte på. :stuck_out_tongue:

Funket greit, men var kanskje bittelitt lagg?

Lagg har aldri vært problem :wink:

Det må være lokalt. Vi hadde et issuet med at serveren kræsjet å døde gjentatte ganger.

1 Like

Jeg kommer også inn i character creation. Må du restore databasen?

Hmm, fikk beskjed at de skulle spinne opp saven på en ny server. Skal spørre hva de har gjort.

1 Like

https://www.twitch.tv/effexkiller en som har funnet en dungeon

2 Likes

Funcom er med på chatten på den

1 Like

ser meget bra ut! nye dungeon :slight_smile:

1 Like

Offtopic boys

1 Like

Da skal saven være lastet, kan noen teste ?

Gi lyd hvordan det funker. Dersom samme problem kommer må det desverre wipes.

Jeg får ikke serveren opp i lista. Søker på nytt nå. Har den samme navn og ip?

Kan du ta vare på en backup, sånn for sikkerhets skyld?

Ser på det imorgen kveld, den sksl isllefall være redtoret med korrekt backup

Hjemma fra hytta, har rulla serveren tilbake til en save som funka, tror det er bugg i databasen men kjører inn frozen north expansionen nå. Funker det ikke blir det whipe. Men kommer til å dele ut lvl 10-20 til alle som vil ha sånn at folk ikke taper for mye ,)

2 Likes

Verste var at det var faktisk litt stas å begynne helt fra scratch. :stuck_out_tongue:

Bra. Jeg har lagt ungene, sendt kona ut og jekka en øl. Jeg er klar!

Edit: Da er det litt kjipt at ingen av serverne jeg pleier å spille på er tilgjengelig. Venter på tekinvest-serveren nå, så blir dette bra

Istedenfor å prøve å mekke kan jeg bare kjøre full wipe, da skal den dukke opp ferdig patcha på 10-20min.

1 Like

Prøv først. Jeg har tid

sjekk chat, den skal funke nå

Ser ikke ut som den vil opp, ser ut som hele databasen er fubar. Blir full wipe, gi det 20-30min så er det klart.

2 Likes

OK. Kjør på.

Jeg kom ikke inn på den

Da er serveren åpen igjen, samme IP, nytt navn. Tekinvestor Playground Samme passord. Må legges til på ny i favoritter

3 Likes