Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tekinvestor Conan Exiles server (FUNCOM)

Fortsatt likt for alle om man speeder opp på innstillingene :joy:
Er bare kjedelig og ta et kvarters pause fordi jeg må lage greier fra iventory. Men jeg skal nok overleve :wink:

1 Like

Basen vi har mekket sålangt. Ikke dratt til Nord enda, så vi kamper noen elver i ørkenen.

Ps pass dere for Boris, han har bue og liker ikke fremmede :smiley:

@pdx ser ikke ut som bildeopplasting funker

3 Likes

På tide å teste ut dette igjen. Har dere fortsatt en klan jeg kan joine? :smiley:

2 Likes

Datt ut tror jeg

@raftman ser ut som serveren døde! fix pls!.

2 Likes

Server fortsatt nede?

Sorry. Krasjet i går kveld. Startet den nå. Skal få laget litt scripts som auto-restarter om den dør.

4 Likes

Auto-restart av serveren er lagt inn. Testet det et par ganger nå og det ser ut til å fungere. Ser på auto-patching litt senere i dag.

2 Likes

Håper dere spiller alle mann i kveld vi mangler 51 stk for å klare 13000 :stuck_out_tongue_winking_eye:
edit vi mangler lusne 26 stk

1 Like

Fytti grisen de mammuttene er digre

1 Like

Hei er det slik at vi bare kan raide folks baser ? ser på server setting at kister er åpne ?

Jeg tror det er standard at alle crafting stations er åpne for alle. Jeg synes vi skal ha en gentleman agreement om å ikke raide basene til folk som ikke er online. Hvis folk skal raide så sloss om det først.

3 Likes

Kan sette på tidsbegrensninger på raiding. Før den tid mener jeg det er bare å kjøre på. Er en pvp-server tross alt. Litt av gamet er å bli raidet. Siden det er en community-server skal jeg la community diktere :grinning:

Raiding tid er jo en mulighet. åpne krafting stations og kister er litt bob bob . Alternativet er jo å sprenge hele basen. Betyr det at hvelvet er åpent også?

Crafting stations er åpne for å unngå at alt blir knust under raid. Kister og hvelv er stengt.

Jeg synes det er kjipt å bli raidet når jeg er offline. Spesielt siden det tar så lang tid å crafte. Jeg vil heller ha litt pvp action når folk er online.

Men hvis folk vil at det skal være fritt vilt så kjør på med det.

Kister er åpne, hvelv vet jeg ikke.

Kister og krafting bør være åpne. hvelv bør definitivit værelukket

2 Likes

Sliter dere med server disconnects? Er en del som klager på at de er hyppige etter patchen. At typ hele clanen DC’er samtidig etc.

Opplevd det 1 gang på ca 20 timer spilletid etter patch

1 Like

Det skjer i ny og ne. “hyppig” er relativt. men jeg har mindre DC på Conan enn player unknown.

1 Like

På TEK serveren?