Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tekinvestor Conan Exiles server (FUNCOM)

Ja 8tregn

Ja, bare ville høre. Noen servere sliter iallefall veldig. Mens de fleste er relativt stabile.

Det er på klient siden, ikke server siden. Tror ikke noen servere sliter mer enn andre. Noen spillere syter bare mer.

Er også en minnelekasjebugg som gjør at endel leide servere kræsjer i ny og ne fordi de som leier ut serveren har satt på et minnetak på hvor mye minne serveren kan bruke.

2 Likes

Da har jeg kjøpt CE, hvordan joiner jeg serveren?

2 Likes

Se første post.

Startet å spille i stad og fikk bygd meg et lite skur. Får lyd i menyen, men når jeg kommer inn i spillet er det helt stille. Noen som har vært borti noe lignende?

Ja, jeg bare rebootet maskinen så kom det seg.

Mulig å sette opp crafting speed litt? Det går ekstremt tregt :stuck_out_tongue:

1 Like

Saan er det for alle.

Men det er sånn for alle om den blir speedet opp også. Kan uten problem kjøre 2-3x av den hastigheten den kjører på nå. Samme gjelder thrall conversion. For egen del blir hvertfall gleden litt borte da man stå så mye idle for å vente på at ting skal craftes ferdig.

2 Likes

Når jeg får tid til å starte igjen tenker jeg denne serveren, stemmer i for høyere crafting speed :slight_smile:

Jeg satte all progression til 2,5x. XP, ressursinnsamling, crafting osv. For crafting førte 2,5x til at det gikk 2,5x tregere enn normalt - ikke kjappere. Så det har tatt unormalt lang tid å crafte ting på serveren.

Satte den ned til 0,8. Nå er det litt kjappere enn det som er standard. Går vesentlig kjappere nå enn før.

Gi en lyd om dette er en grei endring eller ikke.

(edit) Thrall crafting multiplier var også satt til 2, som mest sannsynlig førte til treg thrall crafting. Satte også denne ned til 0,8. Har ikke testet at thrall crafting går kjappere nå. Gi en lyd om ikke.

3 Likes

Håper de legger til en funksjonalitet så du ikke kan bli raida offline. Ikke sånn at man kan logge ut for unngå det men typ 30-60 min etter du har logga av så blir basa immun. Er så tåpelig å bli totalt fucka når du ikke kan gjøre noe med det, spesielt når alt er så treigt, og tror de hadde holdt på mange flere spillere med en sånn ordning.

Kan heller de som MÅ ha offline raiding spille en hardcore server eller noe.

Syntes det gikk ekstremt tregt ja. Ødela litt av gleden med å spille at det tok så lang tid å lage noe.

Sette ned Threller til 1.0 også da.

Skikkelig programmerer brukegrensesnitt mao. Husker dama satte opp en server for å teste selv, og hadde satt crafting til 10x, så hun skjønte ikke hvorfor det tok så jææævelig lang tid. Skjønner det nå. :smiley:

… typisk ting som er lurt å fikse til full lansering. :stuck_out_tongue:

2 Likes

Skjønte prinsippet etter utprøving, men det burde vært forklart. Det er vel gjennomgående at man må finne ut det meste selv, har blitt noe bedre og blir nok bra før EA er over.

Det burde ikke vært forklart, bryteren burde ha fungerte på samme måte som de andre bryterene :stuck_out_tongue:

1 Like

De fungerer likt, det som er problemet :stuck_out_tongue:

1 Like

Er det mulig å ta en restart av serveren? Dyr spawner ikke mer.