Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tekinvestor Conan Exiles server (FUNCOM)

Ang. spawning av dyr og creatures (uff denne blandingen av engelsk og norsk): etter nye biomer er det merkbart færre i første biomen. Er de bare spredt over større område? Eller for å lette progresjon nordover på kartet?

Er ca samme… men server bug stopper spawning.
Så bare spring som f*** nordover nå :slight_smile:

Server er blitt restarta.

1 Like

Gikk den akkurat ned?

Ja, den krasjet. På vei opp igjen.

Fått laget bruker nå, Ginzink. Kompis blir med også, Ralden. Kunne du boosta oss til lvl 20?

1 Like

Serveren står alt på veldig gunstige settings og lvl 20 er unangjort på en time eller to :wink:

1 Like

Er vault også åpne, eller er de låst?

Celestar! Jeg fant et fint sted for oss, og så viste det seg at du hadde begynt å bygge rett på andre siden av haugen, haha. Når er du på neste gang?

1 Like

Haha! Jeg har nattevakter nå, men kommer til å være på litt på ettermiddag/kveld i morgen iallefall.

@bauers, jeg er online nå, utvider borgen litt.

Nice. Jeg er på fjelltur :stuck_out_tongue: du fant det svære fundamentet jeg begynte på?

Jepp, har startet å utvide litt. Så får se hvor langt jeg kommer. Har jo fått tilgang til neste tier strukturer nå, men det koster jo ganske mye å lage. Tror jeg holder meg til tier 1 foreløpig

Ja, må få en base oppe å gå før vi oppgraderer. Ikke lag den bredere utover de små toppene, da blir naboene sure :stuck_out_tongue:

1 Like

Har utvidet ganske mye og har store ambisjoner for borgen. Får se hva du synes. Du får bygge videre om du er på før meg igjen.

Ja, og dere ønsker ikke å bli uvenner med naboen nå :wink: vi har base på begge sider av dere, så dere bygger midt på hovedveien

Min plan om å vente på en patch til eller to var gjerne ikke så smart når dere bygger store slott i mellomtiden! :stuck_out_tongue: Men så er det ikke kinesere som får glede av å ta lav lvl folk uten utfordring på serveren heldigvis (tror jeg :joy:)

2 Likes

Kræsja serveren?

Serveren krasjer et par ganger for dagen. Den blir auto-restarta i de tilfellene. Kommer den ikke tilbake etter noen minutter er det bare å klage her så fikser jeg. Kjører ganske plain settings, så det er nok EA-kvaliteten som forårsaker krasjene.

2 Likes

@bauers, når kommer du online igjen?