Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tekinvestor Conan Exiles server (FUNCOM)

I kveld. Hvordan går det? :smiley:

Ah, visste ikke. Beklager :slight_smile: vi kan lage en tunnel gjennom :smiley:

1 Like

Går ganske bra. Har bygd mye, fortsatt mye(!) igjen :stuck_out_tongue_winking_eye: Du får se hva du synes om designen min. Har også fått tak i noen Thralls.

Ikke noe stress. Men det kan hende vi må sloss om ressurser innimellom :wink:

@raftman blir serveren patchet automatisk?

Har ikke fått inn auto-patching enda. Patchet den nå.

2 Likes

Noe feil? Ingen fiender spawner.

1 Like

Høres avslappende ut. Survivalgenren har et usunnt oppheng i fiender og vansker, jeg ser frem til at tur-genren snart får et oppsving.

4 Likes

:laughing::ok_hand::wink:

Da anbefaler jeg Firewatch. Tar ca 2 timer å spille igjennom. Beste feeelgood simulatoren ever.

1 Like

Jeg spilte litt i går. Det var en del fiender som manglet. @raftman kan du restarte serveren?

Restarta den nå.

1 Like

hehe merket det :slight_smile: var midt i en NPC camp

1 Like

Kunne du ha restarta serveren. Er litt dårlig med respawns.

Server restarted.

1 Like

Det er lite NPC-er som spawner i dag. Er det noen som har fanget alle, eller er det noe feil med respawn?

Det har vært problem en stund. De respawner ikke etter at de er drept/fanget.

OK. Har dere sett om det er et kjent problem på andre servere? Kanskje vi skulle ha invitert Funcom til å se på det?

Veldig buggy på serveren nå :confused: Hadde vært supert om den kunne blitt resat @raftman :smiley:

Restarte, eller nullstille hele serveren?

Har restarta den når folk har spurt her, men virker ikke som det hjelper så veldig. Jeg har ikke fått spilt siste ukene, så vet ikke helt hvordan det er innpå der nå. Spawnes det i en periode etter hver restart, eller er det full stopp?