Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tekinvestor Conan Exiles server (FUNCOM)

@raftman Tekinvestserveren kommer opp som invalid. Mangler den en patch? Kan du sjekke den?

Krasjet, og auto-restart feilet igjen. Det kommer nå opp en dialog om at serveren har krasjet. Må klikke denne bort for at server-prosessen skal dø helt. Skrev litt om på måten det sjekkes om serveren kjører, men er ikke helt sikker på om det fungerer. Får se ved neste krasj :slight_smile:

Hei! Prøvde meg på Tekinvestors server for første gang. Spilte 1 time i februar, og prøvde 2-3 timer nå. En liten forbedring​:wink::wink:
Merker også at ting som fungerte før, ikke gjør det. F.eks basic som å lage person i starten. En ser ikke ansiktet når en skal endre utseende… så ble random for min del…

Hva er de uskrevne reglene på PVP serveren? Alle mot alle? Kan jeg forvente et rasert hus i morgen? (Whipe teller ikke) :joy:

Angående PVP, man prøver å være snillle, huset er nok ikke rasert. men kan være noen har forsynt seg :stuck_out_tongue:

Finner ikke serveren.

Noen andre som har problem med å logge på?

@raftman: Er den patchet?

1 Like

Serveren er patchet. Jeg var inne på den i stad. Den hadde fått nytt navn. Conan Exiles server. Bruk ip for å finne den

Edit: nå har den riktig navn og passord

Jeg spiller og står på. Har bygd meg et lite krypin som jeg trodde var trygt, dvs frem til siste patch… da var plutselig en 5 meter lang alligator rett utenfor døren.
Jeg er vel bare lvl 16 før øyeblikket, og utforsket så og si ingenting. Har sneket meg avgårde for å finne kull og jern av og til.
Så: Hva nå?? Hvilke steder bør jeg dra og hvilken lvl bør jeg være der?

2 Likes

Dra nordover, så fort du er sterk nok til å komme forbi hyenene. Det bør du være på level 16. Det er mye mer ressurser når du kommer deg ut av oasen. Det er mange gode plasser, piratskipet, set-byen (relic hunters), the den (dogs of the dessert), yog-tempelet, diverse små dungeons. Jeg holder til rett nord for muren, ved the den.

2 Likes

Det er lite action på Tekinvestserveren om dagen. Skal vi gjøre noe for at det skal bli mer liv på serveren? Skal vi fjerne passordet og gi det et tiltalende navn så vi får lokket inn andre spillere? Eller skal serveren kun brukes av oss for å teste ny funksjonalitet?

Er det noen som spiller om dagen? Er det noen som har tenkt til å begynne å spille på serveren? Er det noen som spiller på andre servere?

1 Like

Ja gjerne få inn flere!

1 Like

Jeg har tenkt å spille litt igjen etter en pause.

Og så må jeg bare si en ting til; Tyver!! :joy: Det er tomt her jo :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Edit; for min del må vi gjerne åpne for/invitere flere :+1:

2 Likes

Sjekk eventloggen og se hvem som har vært hos deg. Så kan vi samle sammen en gjeng og gå til krig :wink:

2 Likes

Det var fint å se at vi var fire stykker på serveren nå. Er Sic, Gekke og DevoliciousBoy her på forumet?

1 Like

Ikke Gekke, det er fruen. Og Devoliciousboy er den som rana meg :stuck_out_tongue_closed_eyes: Og følgelig er det jeg som er Sic :slightly_smiling_face:

1 Like

Forresten, jeg måtte restarte spillet en del ganger, så kanskje @raftman kan restarte serveren?

Jeg så du hoppet ut og inn mye. Jeg måtte ikke restarte noe mens jeg spilte. Jeg kan restarte serveren

Edit: Ops, sjekka ikke om det var noen inne før jeg restartet. DevaliciusBoy var visst inne. Sorry!

1 Like

@Harjar hvor holder dere til på serveren? Hva heter clanen deres? Jeg holder til midt på, på muren mellom nord og sør, like ved chaosmouth. Clanen heter the wildlings

Holder for de meste til like ved Waterhole Outlook (vest for piratskipet). Klanen heter Berserk :grin:

Je likær å bygge

9 Likes

Mange fine byggverk på serveren