Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tekinvestor Conan Exiles server (FUNCOM)

Er det noe pvp action på servern, eller går det mest i bygging å teste ut nytt content?

Jeg sneik med bort til borgen til DevoliciousBoy/@knett84 nå. Det begynner å bli noen imponerende byggverk. Når The Purge kommer, så kommer det hit først.

3 Likes

Det er nok mest bygging nå, men hvis du kommer på serveren, så er det nok ett par som er klare for litt pvp action.

1 Like

Takk! Håper det! :smiley:

1 Like

Har blitt offline-raidet av @knett84 igjen. Lurer på om jeg skal finne meg en annen server å spille på.

Offline raiding e’ så pinglete, det! Folk får ligge fra seg de små testiklene sine et sted og finne seg noen større!

1 Like

Dårlig melding å lese når jeg hadde tenkt å logge meg på igjen etter lang tid vekk. (Sist spilt 19.08.17 sier steam. :open_mouth:)

1 Like

Hmm. Tar litt tid å oppdatere spillet etter så lang tid også. Mye som har skjedd? :wink:

Spent på det selv, as. Har ikke spilt det på lenge.

Sorcery och mounts :wink:

2 Likes

Hvis det er flere som begynner å spille igjen så er det aktuelt å fortsette. Det er greit å være flere som kan stå i mot offline-raidingen

Jeg starter i alle fall på scratch. :slight_smile:

1 Like

Jeg har sagt opp 3.5x xp og 3.5x harvesting nå. Bli med og spill

2 Likes

Er det flere her som kommer til å spille CE på ps4? :slight_smile:

Det høres bra ut. Tror jeg må prøve å få spilt i morgen :slightly_smiling_face:

Absolut, har ju beställt en collectors edition! :grinning:

Døde servern nå ja?! @thomashagen

Nei, men det har vært hotfix, og jeg har ikke vært så hot. Patchet nå. På vei opp

5 Likes

Jeg startet opp nå. Kult å få prøvd spillet litt igjen etter nye patchen.

1 Like

Tror jeg vil finne en ipa og ta en tur jeg og!

3 Likes