Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tekinvestor Conan Exiles server (FUNCOM)

RequestingAnalBabes hmmmm

Med alt pratet om Tinder-sjekking og slikt som har foregått på andre tråder her på forumet så er det forståelig om resultatene er variable, eller fraværende, om man velger slikt ett brukernavn også der.

(jeg tenker selvsagt på at brukeren har benyttet flertallsformen av “analbabes” hvilket selvsagt er en ren turn-off)

2 Likes

Jeg har ikke spilt siden ea launch så denne gangen er jeg uskyldig!

1 Like

@Kakebart ble truffet av en Purge i dag. Jeg ble med han for å hjelpe til. Da vi kom frem var nesten hele noob-basen hans borte. Det var heftig motstand.

The purge gjør det litt mer spennende. De som kommer kan virkelig gjøre skade. Man må bygge kraftig og lurt hvis man skal overleve

2 Likes

Det er opp til hver enkelt privatserver om de ønsker å wipe eller ikke! :blush: De offesielle serveren vil bli wipet 8.mai.

1 Like

Er bare så glad de gjorde det mulig å løpe og sanke igjen

2 Likes

Mulig å oppdatere serveren @thomashagen ? :roll_eyes: Tentke jeg skulle prøve meg på denne serveren nå!

Har det kommet patch? Fikser om 10 min

Kom en patch på testlive for 18t siden :slight_smile: Vet ikke om du har oppdatert etter det eller om det er jeg som bruker feil informasjon? Bruker ip og passord i første post i denne tråden.

Vi er ikke på testlive. Sjekker når jeg kommer fra barnehagen

Åhh, da så… For jeg spiller på testlive. Da må jeg eventuelt bare skifte til live :slight_smile:

1 Like

Humm, nå har min xp sluttet å stige

Er du level 60? 60 er maks

Vi kjøret 3,5x xp, så det får fort å komme til maks

Hmm, det kan jeg faktisk sjekke.

Oi, håper ikke jeg har rigget attributsene mine helt feil da. :stuck_out_tongue:

Blir det wipe på tirsdag?

Bare å drikke litt gul lotus så resetter du, og kan allokere på nytt

2 Likes

Nei.

Men vi kommer til å sette på decay nå, så vi får ryddet vekk noe gammel moro, hverfall alle noob-borgene. Hvis folk vil alt de har bygget, så stikk innom servern innimellom, så blir ikke bygningene decayed.

Jeg tror purge hjelper litt på noo- borgene. Det er god purge-aktivitet for tiden

Edit: Vi prøvde å skru på decay, og da ble alt deacyed instantly, og alt ble borte. Vi gjør ikke det igjen. La inn backup, så alt er som det skal

2 Likes

@knett84 er du online? En runde pvp?

Imponerende borg, var flere lag enn the Misfits of Heinrich Schulze var forberedt på.

Anal Babes 1 - Schulze 0

5 Likes

Det er nå ca 10 stykker som spiller jevnlig på serveren nå. Det er noen gode pvp-kamper, men vi er litt for små klaner til at det blir noe siege/raiding. Når flere av dere kommer med etter 8. Mai blir det mulighet for action. Vi kjører med 3.5x xp og 3.5x harvest. Det går kjapt å komme seg til max level

1 Like

Aktuelt å lage en poll for wipe? Frister mer å spille på serveren med server wipe ved launch. Slipper bugs pga gammel database, samt at alle starter på samme nivå :blush: