Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tekinvestor Conan Exiles server (FUNCOM)

Lag poll, så ser vi hva folk vil. Jeg tar være på databasen i tilfelle vi ombestemmer oss

Vil du at TI serveren skal wipes ved launch? Vi vil med det unngå bugs pga gammel DB, samt at alle starter på samme nivå.

  • Ja
  • Ja, hvis det blir høye multipliers, slik at jeg raskt kommer meg opp i level igjen
  • Nein das ist verrückt

0 stemmegivere

Jeg har bare et lite skur på serveren så jeg har veldig lite å tape (og mye å vinne) på en wipe. Vet ikke om det er helt rettferdig om jeg stemmer…? :stuck_out_tongue:

1 Like

Stem i vei hvis det fører til at du spiller mer etter launch :slight_smile:

2 Likes

Husk når dere stemmer at noob-området er ryddet for crap, og swungle er jomfruelig

1 Like

Jeg anbefaler faktisk wipe, Digg å få rydda i koden, og få renska kartet. skru på 3x XP så ordner det sæ

3 Likes

Enig. Greit å få kjørt “reclaiming” av byggeområder også. Mye fine steder som er “tatt” nå :wink:

Tok en løpetur i nord forleden og det virket som en admin hadde gått bananas med spawn knappen av thralls. Sinnssykt mange thralls med navn som var spredd utover et åpent område. Blir med den 8. hvis dette wipes :slight_smile:

Hvor i nord var dette? Så lenge jeg har vært admin har det ikke blitt spawnet noe, annet enn purges. Jeg har en stor Borg på grensa mellom ørken og highlands der elva ender, og alt jeg har der har jeg laget på ærlig vis. Har spilt kontinuerlig siden frozen North ble sluppet. Det er muligheter for å fange en del thralls på den tiden

Husker ikke helt hvor det var, men mener å huske at det var nord-øst. Godt mulig at noen har spilt veldig mye og fanget mange thralls.

Med en greater wheel of pain og et par purges, kan man fort få mange thralls.

1 Like

Åhhhh nei gudbedre wipe orker jeg ikke etter så mange timer grinding, har hele tiden vært sagt det ikke skal wipes

2 Likes

Ser den. Det ble vel sagt, men ryddig å la demokratiet bestemme. La oss se hva pollen taler.

1 Like

Hvis du har hatt 6 stk som har spill jevnlig det siste året fordi det har vært enighet om å ikke wipe, og så kommer det mange nye, eller folk som ikke har spilt på 6 mnd som vil wipe, så er det ikke akkurat demokratisk at alle stemmene teller likt spør du meg. :stuck_out_tongue:

… ikke at jeg har noe jeg skulle ha sagt, spiller ikke på serveren. Det er mulighet for at jeg tar meg en tur etter launch en gang. :stuck_out_tongue:

2 Likes

Skjønner hva du forsøker å si, men vet ikke hvor du får 6 stk fra :wink:

Var 6 som hadde stemt mot :slight_smile:

2 Likes

Hehe, ok. Men vi er ganske mange flere enn det på servern. Siste året?- usikker men tror en del flere. Tar uansett poenget, selv om jeg kanskje ikke er helt enig :wink:

1 Like

Hvor mye kommer du til å spille på TI-serveren etter 8. mai?

  • Launch-dagen
  • 1 uke etter launch
  • 2 uker etter launch
  • 1 måned etter launch
  • For alltid

0 stemmegivere

Ikke vært mye på i det siste :blush: ei uke i Oslo på diverse fanteri straks over​:sunglasses::eggplant:

1 Like

Jeg er klar for ny start etter launch

2 Likes