Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tekinvestor Conan Exiles server (FUNCOM)

Det ser ut til at det er overvekt av folk som vil at vi skal wipe serveren. Hvis det fører til at flere spiller, så gjør vi det. Vi kjører med høye multipler til å begynne med, så folk kommer kjapt i gang. (litt kjipt at kona har planlagt at jeg skal bort til helga, kjenner jeg)

Jeg driver og setter opp en annen server med den gamle databasen, bare sånn i tilfelle.

Jeg håper flest mulig blir med og spiller fremover, og at det blir mye action på serveren

3 Likes

Jeg joiner serveren om dere wiper :slight_smile:

4 Likes

Greit med wipe for min del og ( :cry: )om det fører til mer aktivitet :sunglasses:
Ny kjæreste her, så blitt minimalt med spilling i det siste…:smirk:

5 Likes

Grattis med ny kjæreste! En god grunn til å spille litt mindre :stuck_out_tongue:

2 Likes

Eller god grunn til å få enda en spiller på serveren…? :thinking: :wink:

6 Likes

Takk for det☺️

Bare vis hun dong-slideren.

Så får du nok spille mer

4 Likes

Har gjort det, ho flira godt :sweat_smile:

3 Likes

I symbolsk protest mot wipe har jeg bygget et fallisk tårn på taket av borgen min og tatt dødshoppet ned i tronsalen.

6 Likes

HElt seriøst så er wipe bra,

Speccer du riktig farmer du jo fort og kan bære mye. Duden min kan bære 2500 stein og får ca 50 stein pr slag med øksa :smiley:

2 Likes

85% positive nå på steam!

5 Likes

Patcher / wiper du server? @thomashagen

Er patch ute allerede? Tenkte jeg skulle ta det 1300

Den er kommet nå ja :wink:

Hmm, da får ikke jeg valgt baseplass først… Fikser når jeg er ferdig med møtet

5 Likes

Serveren er wiped og patchet. På vei opp nå. Jeg sitter i møte og gjør dette fra telefonen, så får ikke testet

5 Likes

er inne og det funker

2 Likes

Gleder meg litt til å begynne på nytt, men alle smedene og smelterne mine er jo vekk :broken_heart: :laughing:

1 Like

Dere får åpne opp serveren for allmennheten. :stuck_out_tongue:

Skal vi ha bort passord?