Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tekinvestor Conan Exiles server (FUNCOM)

Skal være greit det. Ville vært mer bekymra for the purge i starten iallefall. Basen vår ble totalramponert :stuck_out_tongue:

2 Likes

Ta med hvem du vil. Vi trenger folk som spiller

2 Likes

Haha gikk på en ganske stygg smell jeg og!

2 Likes

Shit, the purge hadde jeg glemt. Kan bli stygt dette. Får håpe Torago holder unna, og at dere andre får de fleste purges

3 Likes

Glemte også purge. Purge-baren er helt opp på linja nå, så nå farmer jeg ressurser for å oppgradere basen!

1 Like

Farmer ressurser for å oppgradere basen for å få flere purges! :smiley:

1 Like

Purgebar har jeg ikke fått med meg!

Det er den hvite streken som er under karakteren din på inventory. Når den et øvet den horisontale streken er du i fate for å bli purget

1 Like

Förlåt. Orkar inte scrolla. Finns det en TI PS4 server?

Vi har ikke en ps4-server, men det burde vi ha. Kan de som har ps4 sette opp en og dele adressa? Jeg har ikke ps4, ellers hadde jeg gjort det

Jeg har mer enn ett eksemplar av CE på pc, mener dere at jeg må kjøpe til PS4 også? :grinning:

1 Like

Haha, forsåvidt! Men jeg farmer til T2 bygg, så slipper purge å rasere alt! Evig ond sirkel det der… :joy:

2 Likes

Passordet er Tekinvest har jeg fått med meg men hva heter serveren?

Den here Tekinvest Playground. All info skal stå i første post i denne tråden

Hvor mange ledige plasser er det på serveren? Skal dra igang med en eller ett par kompiser i helgen! kan de joine eller er det forbeholdt tekinvestorgjengen?

1 Like

Nå fikk ikke jeg spilt i går, men på onsdag var peak på 22 spillere. Da er det plass til 18 til. Ta med kompisene og spill og kos dere. Blir det fullt så tar vi grep for å utvide kapasiteten

1 Like

Det er PVP ikke sant. Det blir ett par voksne, lune typer som joiner isåfall (ikke kinesere).

Det er pvp ja, men de fleste er siviliserte.

Hoho, har startet min første T2 borg med et vault som base. Vil egentlig bare hjem og spille.

4 Likes

Er det interesse for å lage en stor clan? Eller forsvinner hele PvP konseptet da? :joy:
Er det også “hemmelig” hva vi heter i spillet? :stuck_out_tongue: