Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tekinvestor Conan Exiles server (FUNCOM)

Noen store klaner er bra. Jeg er litt avventende til å bli med i en stor klan til jeg ser hvem som fortsetter å spille etter første uka.

Om det er hemmelig hva folk heter, er opp til hver enkelt. Noen har samme navn som her, mens andre har helt andre navn. Jeg heter HagenAndHell i spillet.

@thomashagen vet du om serveren kjører høy cpu eller noe lignende i dag? hakker en del plutselig.

Nede i en dungeon som heter warren of the misformed var det helt unplayable.

Vet ikke. Sitter i bilen de neste 8 timene, men kan gå inn via telefonen. Mulig den må erstattes. Hvor mange er online nå?

Edit: ikke spesielt høy cpu-last, mellom 5 og 25% på ce-prosessen.

@Savepig kan du koordinere med de som spiller og få de til å gå til et trygt sted, så kan jeg restarte 1510. Er det ok?

@Savepig eller noen andre som spiller akkurat nå. Send en melding her når dere er koordinert og tilbake i basene deres, så restarter jeg serveren

Sorry så ikke du svarte. :slight_smile: Skal høre med de andre

1 Like

@thomashagen ser ut som en boot 16.20 funker for alle, går det?

Restarter nå. Oppe igjen om 5 min

3 Likes

Konge, tusen takk. :slight_smile:

Bør være oppe igjen nå. Ble det bedre?

Da kommer jeg og en kompis på ved 9 tida og tester litt igjen. Be gentle :stuck_out_tongue:

1 Like

Det er knall @Paddy80. Kos dere

1 Like

Har brukt 4 bomber på en star metal ore nå. Men kan fremdeles ikke farme den… har funka før med bare ei bombe men får ikke åpna den nå. Hadde samme problem i går, noe som vet ka e gjør galt?

Er visnok plasering av bombe som er alfa og omega.

Okok må bare lage flere bombe og teste da :sunny:

1 Like

Imorgon kväll kl 22.00 ska alla vara online! Vi måste iaf göra vårt för att slå ATH :stuck_out_tongue:

2 Likes

Har aldri helt skjønt det med plasseringen av bombene, de ruller så lett av gårde. Skal de f.eks stå ved siden av eller oppå?

Noen ganger går det helt fint på første forsøk, mens noen meteoritter er helt umulige å få hull på.

Ja for meg gjorde det enorm forskjell ihvertfall! Takker. :slight_smile:

1 Like

Vist du bruker bue til og skyte bomba så skal den ikke rulle vekk isåfall

1 Like

Tilbakemelding fra i går, jeg heter da Boobs på serveren,så hadde jeg med Rectalthunder og pnb. Flyter bra, men hadde ett tilfelle hvor han ene ikke fikk beveget seg, det varte i ca 3-4 minutter. Vi klemte på fra ca 9 til 02.00 så kom meg opp i level 34, som er najs. Ble angrepet av The Purge og når ett par døde da mistet de gear, Looten ble borte? Jeg tror de bare rotet litt :joy:

Det er noe småting som ikke funker helt enda, men fy som en fin flyt det er blitt. Vi har bare så vidt skrapet overflaten og gleder oss til å kjøre på videre :grinning: ufarlig å sitte med aksjer fremover nå, dette året blir fantastisk.

2 Likes

Det er fint å høre, @Paddy80. Voksne navn dere har valgt, passer med klan-navnet deres. At dere mistet loot når dere døde har ikke jeg opplevd.

Jeg opplever at serveren sliter litt når vi er over 20 på serveren.

1 Like