Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tekinvestor Conan Exiles server (FUNCOM)

Klannavn valgt av Rectalthunder, Kongsvingers unge karer (kuk), snart 40 og 19 i hodet. Rectalthunder er egentlig bare en engelsk mer vulgær variant av det mer fordekte Starbreeze, eller stjernebris som i bunn og grunn betyr det samme :smile:

med erfaring fra tidlig EA så er dette ikke sammenlignbart, de som har opplevd de problemene fra starten og som prøver igjen nå vil trolig være happy, men jeg skjønner noen kan være litt negative på visse ting. Det folk må vite er at disse type spill vil aldri bli feilfrie og det vil komme diverse småting, men det gjør ingenting. :+1:

2 Likes

Hadde det vært aktuelt å arrangert et PvP arrangement med tiden? La oss si vi har 2 lag - Hvert lag lager en ny base; og det er om å gjøre å ødelegge motstanderens base via Siege (ingen avatars)? Så kan vi arrangere tidspunkt hvor vi har all-out war: Og f.eks bytte på å angripe og forsvare? Ser for meg at 10 vs 10 /20 vs 20 kan bli helt rått :slight_smile:

[EDIT]: Klarer Host/Moderator å spawne inn prefabs (ferdige bygg)?

4 Likes

Hvor mange spiller om dagen? Jeg blir med i løpet av uka når de nye pcdelene ankommer. :grin:

2 Likes

13 online nå, var 24 I natt

1 Like

Har en kompis som kom tilbake fra en reise i dag, og ikke har spilt etter launch. Vi planla å spille sammen. Er det ok at han joiner serveren om han vil? :smile:

1 Like

Kjær på. Jo fler jo bedre

2 Likes

Ja hiv dere på alle mann, hadde vært morro å nådd 50k+ spillere. Alle monner drar.

1 Like

Skikkelig gøy med CE altså! Lastet det ned på torsdag, og har spilt i 2-spann med sønnen min på 16 som kjøpte før launch hele helgen :smiley: Da PvE-serverne var fulle, så flyttet vi over til TI-serveren på PvP. Alt har gått smooth så langt. Føler på meg at dette er et spill det tar lang tid å gå lei og som man alltid kan komme tilbake til.

5 Likes

Føler det er kommet hus og borger overalt hvor jeg går. :stuck_out_tongue:

Er det sånn at Decay ikke er påskrudd på serveren?

2 Likes

Det er ikke påskrudd. Tenkte jeg skulle gjort det da vi wipet, men oppdateringen kom litt fort. Kan gjøre det ved neste vedlikeholdsvindu.

Aktivering av Decay systemet kunne vel være kjekt, hvis alle/flertallet er for dette?

Finnes det en Discord-chat eller lignende for serveren, ev. hadde det vært ønskelig?

Er det noen måte å bidra til drift av serveren på?

Jeg har tatt med meg en kompisgjeng inn på serveren (Gnaked Gnomes).
Det vil komme en liten gjeng til som mest sannsynlig danner sin egen klan (3-5 stykk).

Mvh
Morkham - Gnaked Gnomes.

2 Likes

Decay-systemet er sikkert greit å skru på ja, spesielt da det er en del som blokkerer huler og tunneler med borger. Noe som i og for seg er helt fair, men kjedelig hvis de som har gjort det plutselig blir inaktive og ender opp med å blokkere i all evighet.

Jeg har jo også selv et gammelt hus som gjerne kan decaye vekk da det ikke er i bruk lengre.

2 Likes

Å skru på decay systemet gjør nok også at ytelsen på serveren holder seg oppe, ettersom det blir mindre crap rundt omkring. Ikke at jeg spiller (enda?). :slight_smile:

Btw, går det an å sette hvor lang tid det tar for noe å decaye? 1 uke er vel litt knapt?

Det går an å justere, kan sette den til maks

Vet du hva max er? Jeg fant ingenting når jeg prøvde å sjekke? :stuck_out_tongue:

Synes 1 uke hørtes litt lite ut, så hvis den kan settes til en del lenger enn det hadde det vært flott. :slight_smile:

Det står ikke hva verdiene betyr i manualen.

Ja, 1mnd f.eks er sikkert fornuftig, for min del kan det godt være at det går en uke uten at jeg rekker å logge inn, spesielt nå som sommeren nærmer seg.

1 Like

Jeg hadde tenkt å reise nedover i ørkenen snart og ødelegge den gamle bygningen min.
Det er noe T2, så da kan jeg jo få bruk for de ressursene jeg får igjen også :blush:

1 Like

Vi sliter litt med ytelse på serveren når det er over 20 online. Jeg skal prøve å bytte til en annen server for å se om det blir bedre. Jeg for beskjed når vi bytter. Jeg tenker å sette opp serveren i kveld, og flytte databasen muligens i morgen. Jeg gir beskjed om ny adresse. Ingen skal miste noe når vi bytter.

1 Like