Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tekinvestor Conan Exiles server (FUNCOM)

Uh tror den het 7Fjell (hehe) og den var et sted i det grønne området i nord.

1 Like

Ok, naboborgen min det da. Den ble tatt av en Purge. Jeg så de kom. Jeg prøvde å stoppe de, men de kutta gjennom basen som smør. T1 er ikke tøft nok mot purge, hvertfall ikke i nord.

2 Likes

Yupp :stuck_out_tongue: Vi fikk ikke anledning til å bygge opp T2 før vi måtte logge av :blush:
Ja han sa det nettopp at han sjekket loggen og at det var Purge! Faen as, eg som fikk blod på tann nå :smiling_imp::smiling_imp::smiling_imp:

1 Like

Vi kan jo bare late som at det var Heinrich schulze som hadde raidet dere, så kan dere ta hevn på de? :wink:

5 Likes

I’m startin’ to like you, brah!

2 Likes

image

5 Likes

You didn’t.

3 Likes

Hevnen blir best servert kald :slight_smile:

7 Likes

Burde egentlig stått hvilken clan spiller tilhører…

1 Like

Atl4ntic - Heinrich Schulze
Den karen begynner å terge på seg ganske mange :wink:

2 Likes

Heinrich Schulze har angrepet og plyndret alle. De erklæres herved FREDLØSE. Alle som er med i Heinrich Schulze skal drepes . Basene deres skal plyndres. Samle sammen alle klaner, alt som kan krype og gå. Allier dere mot en felles fiende. ANGRIP!!!

6 Likes

image

1 Like

Er det lov å offline raide han ? :slight_smile:

Ja, det er det, men spør deg selv først: er jeg en offline raider? Vil jeg synke ned til dette nivået? Vil det være mer moro å knuse schulze mann mot mann, enn å raide en tom base?

2 Likes

Jeg var pålogget når han raidet basen, men synest det et litt kipt at man ikke får advarsel at basen er under angrip

2 Likes

Enig; Syntes det burde komme en liten advarsel for man ser jo ikke på loggen når man er på.
For Crom!

2 Likes

du kunne venta til vi kom online :slight_smile: men greit å vite det er nå fritt fram :slight_smile:

3 Likes

Synest det var veldig pent gjort det siste raidet/fighten vi hadde der vi ble spurt om vi var hjemme :slight_smile:
Ser vi må øve litt mer på PvP :slight_smile:
Ble kuttet i som smør, vi tapte fighten og det ble ikke noe unødvendig rasering av basen.
De fikk låne maproom for å komne seg hjem :slight_smile:

4 Likes

Utlover en dusør til de som forteller meg hvor DevoliciounBoy har hoved basen sin. Dusøren er en Silent Legion armor fult sett samt et Telith’s sverd, og en del gull mynter
Jeg er virkelig hevn tørst

6 Likes