Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tekinvestor Conan Exiles server (FUNCOM)

det at du er offline betyr ikkje at clanen er offline, offline er når heile clanen er offline

VI kunne ødelagt 4 pillarer og fått hele t3 basen til å kollapse av seg selv.
image

Finn dere heller en annen server å spille på, så kan dere finne på egne regler der.

Clan x har fått litt hjelp til å komme seg på beina. Jeg tenker det ikke går veldig lang tid før de mobiliserer et angrep tilbake

3 Likes

Var på kartan äger fighten rum? Vill ansluta mig till kampen mot den onda offline-raid-klanen!

2 Likes

If you snitch you join the war!

Må innrømme at offline raiding er lite kult. Sist gang jeg var på serveren spawna jeg i noob-ørkenen for ikke bare var jeg drept og basen sprengt, men senga var ødelagt også. Har ikke giddi å bygge opp noe nytt etter det.

Edit; skulle det være noen tvil så var hele klanen offline når dette skjedde, det er bare tre av oss, to som spiller, m.a.o det er lett for meg å vite hvem som er på og ikke.

@harjar 95% av basen sto når vi var ferdig og 25% av clanen var online (Antar dere er 4). Schulze tar kritikken vi har fått og er ikke neste raid vi gjør godkjent i parlamentet finner vi oss en ny server :v:

4 Likes

Vi er bare tre, hvorav kun to er aktive.

Basen vår ble angrepet en gang hvor nesten hele var der etterpå, manglet i bunn og grunn bare en dør og noe ressurser. Det var kanskje dere @Kakebart? Da var en eller to av oss på men var et annet sted på kartet. Det har jeg ingen problemer med. Er en av klanen online så er det per definisjon ikke offline raiding :+1: (selv om det er kulere å raide andre enn å bli raida :stuck_out_tongue_winking_eye: )

Det jeg snakker om ang offline raiding var en ødeleggelse av så godt som alt vi hadde, crafting stations, kister, treller og alt. Når dette ble gjort var begge vi som er aktive på jobb. Jeg husker ikke hvem som gjorde det, men jeg kan sjekke, det ligger kanskje i loggen hvis ikke mer er ødelagt siden da.

Edit; det var ikke for å peke finger mot noen spesifikk, bare for å fortelle at jeg er enig i at man lar være å offline raide. Er man online er man fritt vilt :bow_and_arrow: :crossed_swords:

2 Likes

Vi er nok enige, Offlineraiding er ikke innafor og den har vi holdt.

Blir spennende å se hvem som lusker rundt vår borg ihvertfall, motangrep er garantert:)

2 Likes

Da er vi helt på samme side :smile: Vi spiller nok igjen når vi har tid til å bygge opp en ny (og bedre og mere dødelig :wink: ) base, med flere fighter og archer treller :grin: Lykke til i kampen videre.

Ved Crom!

1 Like

Godt å høre:) VI stjal bark fra Clan X for noen dager siden men da var basen åpen og ingen ble drept^^

2 Likes

Jeg tok dette screenshottet her en dag jeg møtte på Heinrich Schulte på serveren …

2 Likes

Hei, kan dere restart serveren da det lagger masse og npc og dyrene er under bakken.

Den ble restartet på morgenen i dag. Kan gjøre det igjen

ahh ok var ikke klar over det :slight_smile:

Kompisen min sier vi er blitt offline raidet og basen ødelagt og alt stjålet. Klarer vi å finne ut hvem det er? Har ikke tid til å spille for tiden men siden det var litt etikette og regler mot offline raiding så vil jeg gjerne vite hvem det var så jeg kan esseknulle de tilbake som fortjent :slight_smile:

1 Like

sikker på at det ikke er blitt angripet av purge ?

Du kan sjekke det med å trykke ESC og sjekk event log

1 Like

Yea slik jeg forstod det i hvert fall, så stod jo en del av basen igjen men alt av kasser og stuff med ting i og slikt var ødelagt. Men du har et poeng, kan jo være at han ikke tenkte over det før han ga meg beskjed. Skal sjekke logg når eg får tid. Takk

Hvis det bare står f.eks. Nordheimer fighter I event loggen så er det the purge.

Hva heter klanen deres og hvor er basen?

1 Like